Welk Moederboard voor AMD processor ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 13:20

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Welk Moederboard kan ik het beste voor een AMD Thunderbird processor nemen ?
ik heb zelf al 2 X 256 mb 133mhz dimms liggen die ik graag wil gebruiken voor op het moederboard

het moet een stabiel board zijn o/c is een bijzaak 100ATA zou mooi zijn en het liefst alles via bios te regellen.

Welke chipset is eigenlijk beter AMD of VIA of wat zijn de voor of nadelen

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

http://gathering.tweakers.net/forum/find

Is al genoeg over gesproken... :)

Als je die dimms wilt gebruiken kan je trouwens eigenlijk alleen maar de KT133A chipset gebruiken...

Dan kan je de Asus A7V133, Abit KT7A of de MSI K7T Turbo het beste nemen... maar welke van deze 3 zijn de meningen nogal over verdeeld :)
(zelf heb ik die KT7A)

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26
MSI K7T266 PRO. Heb er ook eentje. is lekker stabiel en snel.. en wat zou je nog meer willen :9

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 augustus 2001 15:08 schreef MMS_El_Guapo het volgende:
MSI K7T266 PRO. Heb er ook eentje. is lekker stabiel en snel.. en wat zou je nog meer willen :9
Hej handige harry, dat is DDR :P

Bericht hierboven

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Tja, hier zul je toch niet echt makkelijk uitkomen...

De ene vind een asus beter, de andere een abit.. (en dan heb je nog mensen voor msi, epox etc..)

Kijk voor jezelf eerst eens wat je wilt uitgeven, wat je precies wilt hebben (wel of geen raid bijvoorbeeld), en kijk gewoon eens wat er te koop is..

Omdat je je ram wilt houden kun je het beste zoeken naar een bordje met de KT133A inderdaad. Bovendien heeft deze standaard ATA100

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zowel de MSI als de asus mij goed bevielen.. (MSI was de K7T Pro 2a, maar da's nog een KT133 chipset, en daarbij kun je dus niet echt de FSB hoog opvoeren)..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=welk amd mobo]
[search=goed athlon mobo]

Wees een beetje creatief met zoeken :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.