De acties vanwege dat de vakantie voorbij is

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:03
Waarom is er nu al een actie "omdat de zomervakantie voorbij is" terwijl heel midden Nederland nog vakantie heeft?

Beste antwoord (via jongetje op 30-08-2020 20:26)

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik vind het ook schande, ik heb helemaal geen zomervakantie, dus bespottelijk om zo een actie te beginnen. Ik voelde me daarom ook niet aangesproken om mee te doen en heb alle acties aan me voorbij laten gaan, terwijl ik anders wel had meegedaan. Ik vraag me af wat mijn rechten hierin zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Wel jammer dat er niet wordt gereageert... inmiddels is de vakantie hier ook voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:18
Als je het 3 dagen geleden gekocht zou hebben, zou je het nu binnen hebben. Nu de vakantie is afgelopen. Ideaal.

Daarnaast is t gewoon een willekeurig marketing zinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Sowieso wil iedereen natuurlijk van de deals gebruik kunnen maken (lijkt me). Andersom wil een winkel ook zoveel mogelijk klanten lokken. Als je een nieuwe laptop koopt, koop je deze waarschijnlijk voordat de school begint. Als ze dus op 31 augustus beginnen, missen ze een heleboel klanten en sowieso de klanten die 2 weken eerder beginnen.

Maar vraag het aan een webshop zou ik zeggen. Ik gebruik ook maar gewoon common sence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Dan had je niet moeten beginnen met dat de vakanties voorbij zijn. Dat klopt voor regio noord (bij het begin van de actie al week week) bij zuid (bij het begin van de actie idd net begonnen).

Maargoed, was meer een ding wat mij persoonlijk verbaasd terwijl ik nog vakantie heb en mijn schoolgaande kinderen ook nog.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik vind het ook schande, ik heb helemaal geen zomervakantie, dus bespottelijk om zo een actie te beginnen. Ik voelde me daarom ook niet aangesproken om mee te doen en heb alle acties aan me voorbij laten gaan, terwijl ik anders wel had meegedaan. Ik vraag me af wat mijn rechten hierin zijn.
Pagina: 1