Omdat het algemene Star Citizen topic begint te verzuren (waar ik zelf niet onschuldig in ben) lijkt het me voor de sfeer beter om de discussie te splitsen. Het wordt voor de enthousiasteling nogal onaantrekkelijk om iets te posten, dat mag niet de bedoeling zijn.
In dit topic nieuwe werpen we een kritische blik op de track record van de ontwikkelaars, het ontwikkelingstraject en de actuele ontwikkelingen.
In het andere topic kan je terecht voor de positieve zaken die SC te bieden hebben. Die zijn er ook echt wel en daar mogen ze van genieten zonder continu geconfronteerd te worden met ons gezeik onze kritische blik
Ik zal deze openingspost nog bijwerken tot iets fraaiers. Als je suggesties hebt, laat het horen.
In dit topic nieuwe werpen we een kritische blik op de track record van de ontwikkelaars, het ontwikkelingstraject en de actuele ontwikkelingen.
In het andere topic kan je terecht voor de positieve zaken die SC te bieden hebben. Die zijn er ook echt wel en daar mogen ze van genieten zonder continu geconfronteerd te worden met ons gezeik onze kritische blik
Ik zal deze openingspost nog bijwerken tot iets fraaiers. Als je suggesties hebt, laat het horen.