Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 15:54
Goedemorgen,

Ik heb nu anderhalf jaar een iPhone 8 en mag gaan verlengen. Nu twijfel ik tussen de iPhone 11 en
iPhone XS en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb voor mezelf de plusjes op een rij gezet;

iPhone XS

++ OLED
+ Formaat
+ Dunne schermranden

iPhone 11

++ Accu veel beter
+ Betere camera (incl. nachtstand)
+ Jaar nieuwer

Kortom, ik merk dat ik nog een zetje nodig heb en vroeg me af wat de huidige iPhone XS bezitters
van hun toestel vinden.

Alvast bedankt!:)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik kom van een XS (had er te lang mee gezwommen...) en ben naar de 11 gegaan. Mijn voornaamste reden was eigenlijk dat ik niet weer veel geld aan het duurste model wilde uitgeven (eg 11 Pro).

Daarvoor had ik een 7S. En eigenlijk, begin ik in ieder geval voor mezelf te merken dat het niet perse allemaal zo heel veel meer uitmaakt. Er is niets wat ik nu kan, wat ik met de andere twee eigenlijk niet kan. (Natuurlijk is er FaceID vs TouchId etc, maar alle apps die goed draaien op de één doen dat ook op de ander.)

Is this what getting older feels like?

7, geen 7S 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 26-08-2020 13:12 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iv00w
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-09 11:25
Ik heb de XS gehaald toen die uitkwam, upgrade van mijn 7. Toen de 11 uitkwam had ik niet direct de behoefte om wéér te upgraden. Het toestel werkt nu nog super; laatste updates, apps, games, videos, noem maar op. Camera is ook echt nog goed.

Dat gezegd, de iPhone 11 is natuurlijk op alle fronten een vooruitgang. Als ik nu mijn oude toestel zou upgraden, zou ik altijd voor de nieuwste gaan. Volgens mij is het prijsverschil minimaal, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
Iv00w schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:04:
Ik heb de XS gehaald toen die uitkwam, upgrade van mijn 7. Toen de 11 uitkwam had ik niet direct de behoefte om wéér te upgraden. Het toestel werkt nu nog super; laatste updates, apps, games, videos, noem maar op. Camera is ook echt nog goed.

Dat gezegd, de iPhone 11 is natuurlijk op alle fronten een vooruitgang. Als ik nu mijn oude toestel zou upgraden, zou ik altijd voor de nieuwste gaan. Volgens mij is het prijsverschil minimaal, toch?
Klopt hoor, het verschil in prijs is inderdaad vrijwel gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat de iPhone 11
in mijn optiek niet in alle opzichten een vooruitgang is t.o.v. de XS (LCD vs. OLED). Daarnaast vind ik de 11 toch wat goedkoop ogen met die fletse pastelkleuren.. Keuzes.. |:( Maar bedankt voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:47
Iv00w schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:04:

De Iphone 11 is niet op alle fronten een vooruitgang t.o.v. de XS. Het scherm (voor velen toch wel een belangrijke item) is een pak minder dan die van de XS. Dat vind ik wel het grootste minpunt en daarom ben ik van de XS Max naar de 11 Pro (Max) gegaan.

Ik weet niet wat het prijsverschil icm een abonnement is tussen een XS en een Iphone 11, maar als dat niet al te groot is, zou ik voor de Iphone 11 gaan in jouw geval. Is de XS een stuk goedkoper dan zou ik die zeker in overweging nemen (komend van een Iphone 8 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enit
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:28
Is het ook een optie om te wachten tot de iPhone 12 uitkomt? Deze komt naar verwachting in september of oktober. Geruchten voorspellen dat ook de 'gewone' niet-pro modellen een OLED scherm krijgen.

Een iPhone 12 heeft dan waarschijnlijk de voordelen van de XS (OLED scherm, compact design) gecombineerd met de voordelen van de 11 die je noemt (betere camera met nachtmodus en snellere processor). De prijs ligt waarschijnlijk iets hoger dan de prijs van de iPhone 11 op dit moment, maar je hebt dan wel een toestel dat weer een jaar nieuwer is en langer mee gaat.

Aangezien je iPhone 8 pas anderhalf jaar oud is en nog niet uit elkaar valt, zou ik in elk geval wachten tot de aankondiging van de iPhone 12. Mocht de iPhone 12 je niet aanspreken, dan kun je tegen die tijd de iPhone 11 (of de XS) vast goedkoper krijgen dan nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
henkjan101 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:16:
[...]

Klopt hoor, het verschil in prijs is inderdaad vrijwel gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat de iPhone 11
in mijn optiek niet in alle opzichten een vooruitgang is t.o.v. de XS (LCD vs. OLED).
De opvolger van de XS is dan ook de 11 Pro dus natuurlijk is het niet op alle vlakken een vooruitgang 😁
ZpAz schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:54:
Daarvoor had ik een 7S.

Is this what getting older feels like?
Ja, ook modellen verzinnen die nooit hebben bestaan 😉🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkjan101
Plottwist, ik heb een iPhone 11 Pro gekocht i.c.m. een mooie aanbieding. Heb mijn oude iPhone 8 in kunnen ruilen tegen een goede prijs waardoor de iPhone 11 Pro een stuk betaalbaarder werd. Kortom, best of both worlds nu! :) Bedankt voor jullie reacties en tips!

[ Voor 7% gewijzigd door henkjan101 op 27-08-2020 14:35 ]

Pagina: 1