Windows 10 key (advies graag :) )

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samuel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08 21:49
Mijn vraag

Ik heb componenten besteld voor een pc, die komen donderdag binnen. Nu heb ik natuurlijk ook software nodig en ga ik voor het standaard Windows 10. De Pro variant, al maakt het niet veel uit wanneer je het vergelijkt met Home volgens mij(?).
Ik er niet het geld voor over om het pakket van Microsoft te kopen voor €259,- dus ben ik op zoek gegaan naar Windows 10 keys. Alleen zijn er heel veel bedrijven, en sommigen leveren Windows 7 keys die je moet updaten (niet heel groot probleem) en anderen weer wat anders. Heb tevens geen school/werk account waarop ik een software-aanvraag kan doen.

Dus heeft er iemand goede ervaringen met een key-verkoper? Hoop van jullie te horen!

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Heb beetje rond zitten kijken en kwam bij software-codes.com uit. Die hebben keys voor €3,73 . Als iemand anders een betere heeft, meer dan welkom !

Heb al de Windows 10 boot op een USB gezet.

Samuel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je zal begrijpen dat bij keys van 3,73 euro er een zeer grote kans is dat dit geen legale keys zijn.
Een officiele heb je al voor 108 euro.
pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro EN P2 32bit/64-bit USB

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zie bv voor een samenvatting van de vele soortgelijke topics bijvoorbeeld dit.

Devian in "Windows Pro prijs OEM duurder?"
Samuel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:56:
De Pro variant, al maakt het niet veel uit wanneer je het vergelijkt met Home volgens mij(?).
Voor Huis-tuin-keukengebruik heb je meestal geen Pro nodig.

[ Voor 63% gewijzigd door Gunner op 25-08-2020 18:04 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samuel
Microkid schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:59:
Je zal begrijpen dat bij keys van 3,73 euro er een zeer grote kans is dat dit geen legale keys zijn.
Een officiele heb je al voor 108 euro.
pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro EN P2 32bit/64-bit USB
Toch zie ik vaak dat je keys tussen de 4 en 15 euro/dollar kan krijgen die je invoert bij het opzetten van je Windows en dat je watermark weg is en je niet gelimiteerd wordt... snap niet direct waarop je daarvoor een hele licentie van €108,- nodig hebt terwijl anderen het al doen voor een tientje.

Samuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Samuel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:04:
snap niet direct waarop je daarvoor een hele licentie van €108,- nodig hebt terwijl anderen het al doen voor een tientje.
Omdat die keys niet legitiem zijn verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samuel
Gunner schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:59:
Zie bv voor een samenvatting van de vele soortgelijke topics bijvoorbeeld dit.

Devian in "Windows Pro prijs OEM duurder?"

[...]

Voor Huis-tuin-keukengebruik heb je meestal geen Pro nodig.
Is voor budget gamen... Ryzen 5 3600 met RX5600XT. Wat zijn de voordelen van Pro over Home eigenlijk?

Samuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samuel
Gunner schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:05:
[...]
Omdat die keys niet legitiem zijn verkregen?
Maar is dat dan een probleem? Wordt je Windows na een tijd afgesloten? Ben nieuw hierin, weet het nog allemaal niet ;)

Samuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Samuel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:05:
[...]

Is voor budget gamen... Ryzen 5 3600 met RX5600XT. Wat zijn de voordelen van Pro over Home eigenlijk?
https://www.microsoft.com...re-windows-10-home-vs-pro
Samuel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:06:
[...]

Maar is dat dan een probleem? Wordt je Windows na een tijd afgesloten? Ben nieuw hierin, weet het nog allemaal niet ;)
Als jij je prettig voelt bij een vorm van heling moet je dat vooral doen. Je loopt het risico dat je key niet activeert, of geblokkeerd wordt.

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 25-08-2020 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

[...]

Toch zie ik vaak dat je keys tussen de 4 en 15 euro/dollar kan krijgen die je invoert bij het opzetten van je Windows en dat je watermark weg is en je niet gelimiteerd wordt... snap niet direct waarop je daarvoor een hele licentie van €108,- nodig hebt terwijl anderen het al doen voor een tientje.
Misschien dat je het zo begrijpt
[sarcasme modus]
Bij mij kan je een nieuwe fiets kopen voor eur 5,- die er als nieuw uitziet. Ik begrijp niet dat mensen een fiets bij de fietsenwinkel kopen voor eur 250,-
[/sarcasme modus]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudhaar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 11:24
Mijn laatste keys heb ik hier gekocht: https://www.bva-auctions.com Windows Pro voor 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Het zijn vaak keys die niet bedoeld zijn voor losse verkoop. Daarvan vindt M$MS dat ze niet legitiem zijn, maar volgens mij zijn ze er in het internationale recht nog niet uit of dat zo is.

Even niet van die flauwe verbasteringen...

[ Voor 14% gewijzigd door Question Mark op 26-08-2020 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
Wat Goudhaar zegt. Daar heb ik ook een keer een key vandaan. Home voor 13 euro geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[...]
Ik snap niet waarom ik een boel geld moet geven aan de fietsenwinkel als de lokale junk ze voor twee tientjes kan leveren.
Samuel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:06:
[...]

Ik denk dat we hier maar beter geen eerste hulp bij warez gaan bieden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.