Ik heb mijn verstoffende T-Link WR702N uit de kast gehaald omdat ik die tijdelijk in wil zetten als repeater, maar ik krijg helaas er geen verbinding mee. De config pagina op adres 192.168.0.254 is niet te benaderen
Wat heb ik gedaan:
- Router aangesloten
- Via WiFi geprobeerd te benaderen, hij is zichtbaar, maar connect niet, krijg een foutief IP adres (169.254.119.145)
- Via kabel aangesloten, zelfde probleem, W10 geeft ook 'unidentified network' aan.
- beide gevallen geen vast IP adres ingesteld
- Android telefoon blijft ook op connecten staan (obtaining IP address)
Toen geprobeerd de router te resetten d.m.v. knopje aan achterkant 5 sec in te houden, ledje gaat even knipperen en lijkt herstart te zijn. Helaas nog steeds niet te benaderen.
Na poosje googlen kwam ik op de 30-30-30 methode tegen, waarin je eerst 30sec de reset knop in houd, dan 30sec van stroom af, terwijl je knop inhoud en dan na aansluiten nog steeds reset knop voor 30sec in te houden. Ook dit heeft niet geholpen.
Hoe kom ik er weer in?
Wat heb ik gedaan:
- Router aangesloten
- Via WiFi geprobeerd te benaderen, hij is zichtbaar, maar connect niet, krijg een foutief IP adres (169.254.119.145)
- Via kabel aangesloten, zelfde probleem, W10 geeft ook 'unidentified network' aan.
- beide gevallen geen vast IP adres ingesteld
- Android telefoon blijft ook op connecten staan (obtaining IP address)
Toen geprobeerd de router te resetten d.m.v. knopje aan achterkant 5 sec in te houden, ledje gaat even knipperen en lijkt herstart te zijn. Helaas nog steeds niet te benaderen.
Na poosje googlen kwam ik op de 30-30-30 methode tegen, waarin je eerst 30sec de reset knop in houd, dan 30sec van stroom af, terwijl je knop inhoud en dan na aansluiten nog steeds reset knop voor 30sec in te houden. Ook dit heeft niet geholpen.
Hoe kom ik er weer in?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler