recent files

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amjw
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 25-08-2020
Mijn vraag
Hoe kan ik voorkomen dat on Dock, onder het logo van Neooffice of Openoffice een lijst met recente files wordt getoond?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mac Catalina en OpenOffice

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
via een Openoffice-forum weet men hier geen oplossing voor.
Het zou via de Mac moeten kunnen, alleen ik weet niet hoe.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is me niet helemaal duidelijk wat bedoeld met 'onder het logo'. Is dat het menu wat je krijgt als je rechtsklikt op een applicatie icoon? In dat het geval is het aan de applicatie wat daar wordt getoond. Als ze geen optie bieden om dat uit te schakelen, is er weinig aan te doen (alhoewel in dit geval de code open source is, dus je zou het eruit kunnen hacken).

Vraag 2 is natuurlijk waarom je dit zou willen? Het applicatie icoon is nl. niet de enige plek waar 'recent files' te vinden zijn (Zie ook onder Apple logo linksboven, en Go > Recent Folders en onder Finder > Recents).

[ Voor 23% gewijzigd door Daedalus op 25-08-2020 16:26 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ga naar systeemvoorkeuren > algemeen > recente onderdelen > zet die op GEEN

Zag net dat het hierboven ook al stond > sorry

[ Voor 25% gewijzigd door Montana op 25-08-2020 22:08 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount