Themify - WooCommerce Product Filter 1.3.1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
Hallo allen,

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten maar ik ben al een tijdje aan het prutsen met deze plug-in.

Inleiding:
Ik heb een productfilter ingesteld op de pagina genaamd: "accu's". Hier staan 12 resultaten (nu nog).
De bedoeling is dat men zometeen kan filteren binnen de huidige pagina met bijvoorbeeld verschillende voltages. Zegge: 12v, 24v etc.

Mijn probleem:
Zodra ik de filter van bijvoorbeeld 12v aanklik laat hij alle producten met het attribuut 12v op de website zien, dat is echter niet de bedoeling. Ik wil alleen accu's van 12v zien.

Mijn vraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de filter alleen op de huidige pagina met de huidige selectie van producten toegepast wordt met deze plug-in?

Ik gebruik voor de rest Woocommerce en Divi page builder. Accu's is hierbij een categorie op de website.

Hoor graag van jullie. Jullie zouden mij behoorlijk uit de brand helpen! :)

Groetjes,
Robert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourisk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2022
Hi, zag dat je nog geen antwoord had. Waarschijnlijk ben je er inmiddels al achter maar zo niet: Heb je de gratis versie van de 'Woocommerce Product filter'? Volgens mij filtert die niet op meerdere criteria. Dus maar op 1. En in dat geval springt hij inderdaad van de ene selectie naar de andere.
Als je liever een gratis versie hebt dan kun je 'annasta Woocommerce Product Filters' installeren. Hier kun je wel op meerdere criteria filteren met de gratis versie. Vind hem zelf vrij prettig in uiterlijk en gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
yourisk schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:21:
Hi, zag dat je nog geen antwoord had. Waarschijnlijk ben je er inmiddels al achter maar zo niet: Heb je de gratis versie van de 'Woocommerce Product filter'? Volgens mij filtert die niet op meerdere criteria. Dus maar op 1. En in dat geval springt hij inderdaad van de ene selectie naar de andere.
Als je liever een gratis versie hebt dan kun je 'annasta Woocommerce Product Filters' installeren. Hier kun je wel op meerdere criteria filteren met de gratis versie. Vind hem zelf vrij prettig in uiterlijk en gebruik.
Bedankt voor de reactie. Ik had het inderdaad al zelf opgelost. Volgensmij kwam het omdat ik de indelingen van de pagina's niet goed had en de sub-sub categorieen niet goed ingedeeld had. Inmiddels werkt alles naar behoren.

Je advies staat in ieder geval zwart op wit nu, als het een keer niet werkt kan ik dus overstappen!

Groetjes,
Robert