I.v.m. de huidige corona situatie en dus hygiëne, en het feit dat ik als ondernemer toch veel bij klanten bezig ben (soms 8 uur bij dezelfde klant), ben ik eigenlijk opzoek naar een eigen toetsenbord en muis die ik makkelijk mee kan nemen in mijn rugzak (Case Logic RBP-315). Incl een case zou natuurlijk ideaal zijn, echter heb ik deze nog niet gevonden.
Ik zoek een?
Toetsenbord die meegenomen kan worden in een laptop, waar ook 8 uur lang plezierig op gewerkt kan worden.
Wat is je budget?
Budget maakt niks uit. Goedkoop is duurkoop naar mijn mening. En aangezien het een investering is in mijzelf, heb ik geen budget in gedachte.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Logitech heeft mijn voorkeur, echter andere duurdere merken sta ik ook voor open.
Wie heeft tips of eigen ervaringen?
Ik zoek een?
Toetsenbord die meegenomen kan worden in een laptop, waar ook 8 uur lang plezierig op gewerkt kan worden.
Wat is je budget?
Budget maakt niks uit. Goedkoop is duurkoop naar mijn mening. En aangezien het een investering is in mijzelf, heb ik geen budget in gedachte.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Logitech heeft mijn voorkeur, echter andere duurdere merken sta ik ook voor open.
Wie heeft tips of eigen ervaringen?