Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhiannonvaplus
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-06-2022
Mijn vraag

Sinds een aantal dagen speelt mijn telefoon de nieuw opgenomem filmpjes niet meer af.
Ik krijg enkel zwart beeld met daarop de mededeling: video niet afgespeeld, er is een onbekende fout opgetreden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik las ergens dat iemand een zelfde probleem had, en dit oploste door MX player te downloaden, maar dit werkt bij mij ook niet.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Rhiannon

Beste antwoord (via Rhiannonvaplus op 02-09-2020 08:49)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rhiannonvaplus schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:15:
De filmpjes spelen ook niet meer op andere apparaten, althans iig niet op de laptop.
Dat lijkt er iets mis te gaan met opnemen.
Welke andere camera apps zou ik dan kunnen proberen?
Een van de vele in de play storen, bijvoorbeeld: https://play.google.com/s...rceforge.opencamera&hl=nl.
Hoi inmiddels heb ik ook de Samsung video library app geprobeerd, maar dit dit biedt ook geen uitkomst. Zou het ook aan de SD kaart kunnen liggen?
Dat zou ook een optie kunnen zijn. Heb je al een andere opslaglocatie gekozen in de camera app?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@Rhiannonvaplus heb je al een andere camera app geprobeerd om te kijken of het filmen überhaupt wel goed gaat?

Spelen de filmpjes wel af op andere apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhiannonvaplus
De filmpjes spelen ook niet meer op andere apparaten, althans iig niet op de laptop.

De oude filmpjes kan ik echter wel gewoon nog afspelen.

Als ik opneem geeft ie wel gewoon de tijd aan dat die de opname duurt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Rhiannonvaplus schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:15:
Dat lijkt er iets mis te gaan met opnemen.
Een van de vele in de play storen, bijvoorbeeld: https://play.google.com/s...rceforge.opencamera&hl=nl.
Hoi inmiddels heb ik ook de Samsung video library app geprobeerd, maar dit dit biedt ook geen uitkomst. Zou het ook aan de SD kaart kunnen liggen?
Dat zou ook een optie kunnen zijn. Heb je al een andere opslaglocatie gekozen in de camera app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhiannonvaplus
Een andere opslaglocatie lijkt idd te werken voor nieuwe opnames, helaas kunnen die oude opnames niet meer afgespeeld worden. Maar nou kan ik iig weer nieuwe opnames maken.
Bedankt 👍