Hypocrites must die
Via de Reviewclub heb ik de mogelijkheid gekregen om dit topmodel van Sony te mogen testen.
Ik heb deze televisie mogen testen voor Reviewclub NL.
[ Voor 28% gewijzigd door Xander op 24-08-2020 22:08 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Wat is de incentive dan? Ik bedoel, ik zou zelf niet gaan lopen moeken met een grote TV, het aansluiten en slepen daarvan als ik hem maar een week oid mag gebruiken. Misschien ligt dat aan mij.
Hypocrites must die
Sommige mensen vinden het leuk om met nieuwe apparatuur te spelen?Helgie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:08:
[...]
Wat is de incentive dan? Ik bedoel, ik zou zelf niet gaan lopen moeken met een grote TV, het aansluiten en slepen daarvan als ik hem maar een week oid mag gebruiken. Misschien ligt dat aan mij.
Geen idee verder, maar je vroeg onder andere "waar komen dit soort dingen vandaan?"
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Oh, ik voelde me niet aangevallen, voor de duidelijkheidXander schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:11:
[...]
Sommige mensen vinden het leuk om met nieuwe apparatuur te spelen?Daarvoor zijn we toch op Tweakers.
Geen idee verder, maar je vroeg onder andere "waar komen dit soort dingen vandaan?"
Hypocrites must die
Ik heb even gekeken, maar alles heeft zo te zien in ieder geval een status die lijkt te kloppen: geleend of gesponsord.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pagina: 1