Wel héél veel reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Topicstarter
Oké, dit viel me op: pricewatch: Sony KD-55A8 Zwart

Een hele bende reviews van nieuwe users die het product 'geleend' hebben. Mag dit, kan dit, waar komen dit soort dingen vandaan? Een webwinkel die een actie doet oid?

Hypocrites must die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:05
Via de Reviewclub heb ik de mogelijkheid gekregen om dit topmodel van Sony te mogen testen.
Ik heb deze televisie mogen testen voor Reviewclub NL.

[ Voor 28% gewijzigd door Xander op 24-08-2020 22:08 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie

Helgie

Misantroop

Topicstarter
Wat is de incentive dan? Ik bedoel, ik zou zelf niet gaan lopen moeken met een grote TV, het aansluiten en slepen daarvan als ik hem maar een week oid mag gebruiken. Misschien ligt dat aan mij.

Hypocrites must die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:05
Helgie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:08:
[...]

Wat is de incentive dan? Ik bedoel, ik zou zelf niet gaan lopen moeken met een grote TV, het aansluiten en slepen daarvan als ik hem maar een week oid mag gebruiken. Misschien ligt dat aan mij.
Sommige mensen vinden het leuk om met nieuwe apparatuur te spelen? ;) Daarvoor zijn we toch op Tweakers.

Geen idee verder, maar je vroeg onder andere "waar komen dit soort dingen vandaan?" :>

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie

Helgie

Misantroop

Topicstarter
Xander schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:11:
[...]

Sommige mensen vinden het leuk om met nieuwe apparatuur te spelen? ;) Daarvoor zijn we toch op Tweakers.

Geen idee verder, maar je vroeg onder andere "waar komen dit soort dingen vandaan?" :>
Oh, ik voelde me niet aangevallen, voor de duidelijkheid :+ Nee, ik zag een stuk of wat reviews voorbij komen voor het ding, en het leek me vrij vreemd dat een aantal mensen zich speciaal hier gaan registreren om een review te plaatsen van een TV zonder daar wat voor terug te krijgen.

Hypocrites must die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb even gekeken, maar alles heeft zo te zien in ieder geval een status die lijkt te kloppen: geleend of gesponsord.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1