Gezien de FAQ oid net zo oud is als mijn tv (anno 2008) is mijn tv kennis nogal "oud"
Onze huidge tv een philips ambilight 42" oid ..
Ik ben niet perse merk gebonden en aansluitingen
- hdmi (3 of 4x)
- utp (ip data)
- smartcard is niet nodig dus CI slot .. nah hoewel kwijtraken van de setupbox is altijd een +
- usb
- external "sound" system aan te sluiten
zijn imho minimum vereisten
de grote is denk ook iets wat ik zelf zal bekijken. ik kom van z/w, kleur, trinitron, breedbeeld, en dan lcd tv .. terug gaan is niet een optie dus die nieuwe tv zal ongetwijfeld wel 4k of 8k hebben.
maar wat wil je nu in 2020 in een tv hebben ? en volgens mij koop je eigenlijk een smartphone met een iets groter uitgevallen scherm .. maar goed .. change my mind
een paar features die ik wel intressant vind:
- doorzichtig / of als een schilderij (random image ofzo) ?
- snappy response (als je zapt of andere functie kiest)
- PiP (picture in pictures .. meer is beter, van verschillende bronnen ?)
- 3d / curved .. kan mij gestolen worden (maar toch om even neer te zetten)
- ambilight is een plus maar nah ..
- wifi/bluetooth ? nah .. maar mag ..
Een externe doos (1 kabel naar multi poort ipv achter de tv mieren is wel een plust
Kortom zijn er featurers die intressant zijn die in nieuwe tvs zitten om op de afvink lijst te zetten ?
ik heb dus geen budget,merk ofzo in gedachte eerst eens weten wat nog intressant is ..
een mening over diverse features is zeker een +
Onze huidge tv een philips ambilight 42" oid ..
Ik ben niet perse merk gebonden en aansluitingen
- hdmi (3 of 4x)
- utp (ip data)
- smartcard is niet nodig dus CI slot .. nah hoewel kwijtraken van de setupbox is altijd een +
- usb
- external "sound" system aan te sluiten
zijn imho minimum vereisten
de grote is denk ook iets wat ik zelf zal bekijken. ik kom van z/w, kleur, trinitron, breedbeeld, en dan lcd tv .. terug gaan is niet een optie dus die nieuwe tv zal ongetwijfeld wel 4k of 8k hebben.
maar wat wil je nu in 2020 in een tv hebben ? en volgens mij koop je eigenlijk een smartphone met een iets groter uitgevallen scherm .. maar goed .. change my mind
een paar features die ik wel intressant vind:
- doorzichtig / of als een schilderij (random image ofzo) ?
- snappy response (als je zapt of andere functie kiest)
- PiP (picture in pictures .. meer is beter, van verschillende bronnen ?)
- 3d / curved .. kan mij gestolen worden (maar toch om even neer te zetten)
- ambilight is een plus maar nah ..
- wifi/bluetooth ? nah .. maar mag ..
Een externe doos (1 kabel naar multi poort ipv achter de tv mieren is wel een plust
Kortom zijn er featurers die intressant zijn die in nieuwe tvs zitten om op de afvink lijst te zetten ?
ik heb dus geen budget,merk ofzo in gedachte eerst eens weten wat nog intressant is ..
een mening over diverse features is zeker een +
Tja vanalles