Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor het gamen. Naast het gamen simpele taken zoals schoolwerk en browsen. Niks speciaals dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen absolute maximum prijs maar ik wil het graag rond de €650 houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem. Ik heb al het een en ander bij elkaar gezocht zoals hier onder te zien is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op zoek naar the best bang for the buck. Looks maken mij daar in tegen niet uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een check op mijn samen gestelde lijst en of hier dus nog ergens verbeterpunten aan zitten. en of er dus misschien meer performance te halen valt voor hetzelfde of iets meer geld. Alle hulp is welkom
Dit systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor het gamen. Naast het gamen simpele taken zoals schoolwerk en browsen. Niks speciaals dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen absolute maximum prijs maar ik wil het graag rond de €650 houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem. Ik heb al het een en ander bij elkaar gezocht zoals hier onder te zien is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op zoek naar the best bang for the buck. Looks maken mij daar in tegen niet uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een check op mijn samen gestelde lijst en of hier dus nog ergens verbeterpunten aan zitten. en of er dus misschien meer performance te halen valt voor hetzelfde of iets meer geld. Alle hulp is welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Super Ventus XS OC | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 57,38 | € 57,38 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 71,93 | € 71,93 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC)) 500GB | € 57,- | € 57,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 674,11 | ||
:fill(white):strip_exif()/f/image/PkEZNUnSC7gS4KQj6fC7AhDS.png?f=user_large)