Sinds een paar maanden heb ik een Sony 55XG9505 aangesloten op mijn Denon AVR-X1500H met 5.1 Kef luidsprekers. Met mijn vorige TV zonder (E-)ARC gebruikte ik mn PS4 voor Netflix etc, die direct op de AVR aangesloten was. Geen probleem. Nu ik content direct vanaf de TV kijk gaat mn geluid via E-ARC met een nieuwe HDMI kabel naar de AVR. Soms valt echter al hrt geluid weg. Als ik dan overschakel naar TV speakers en weer terug, werkt het weer prima... Waar kan dit aan liggen?
Dit probleem had ik met mijn vorige XG9505 ook, maar hier was geen duidelijke oplossing voor, die werkte pas na opnieuw opstarten weer en het gebeurde vaker. Die heb ik toen omgeruild voor deze; nu is dat probleem weg, maar weer terug gekomen in gelukkig mindere mate.
Dit probleem had ik met mijn vorige XG9505 ook, maar hier was geen duidelijke oplossing voor, die werkte pas na opnieuw opstarten weer en het gebeurde vaker. Die heb ik toen omgeruild voor deze; nu is dat probleem weg, maar weer terug gekomen in gelukkig mindere mate.