Logitech MX Anywhere 3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armiductor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
Op de Staples website is kortgeleden kortstondig de nieuwe Logitech MX Anywhere 3 opgedoken.

Hierbij de buitgemaakte info:

Modbreak:Helaas is door de originele bron van deze content een verzoek gestuurd om de inhoud te verwijderen. Deze inhoud is nog te vinden op https://momonja-dqw.net/2...6%83%85%E5%A0%B120200801/

[ Voor 137% gewijzigd door Equator op 27-08-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ziet er ronder, minder scherp getekend uit dan de 2/2s. Visueel hoogt ie hoger hoewel het artikel stelt dat ie 0.1mm lager is. persoonlijk vind ik de 2/2s er luxer uitzien, minder plastiekig

Overigens heeft de 2/2s geen side scroll en wel een middel muis klik.

Zelfde accu, ben benieuwd naar de duur.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armiductor
Boeryepes schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:37:
Overigens heeft de 2/2s geen side scroll en wel een middel muis klik.
De 2/2s heeft wel side scroll en geen middel muis klik. Ik bezit namelijk zelf de 2s en heb net even de 2 opgezocht die het ook heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Oh, wacht ff, bedoel je met side scroll dat je het scrollwiel opzij kunt drukken? Dan heb je helemaal gelijk!

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:36

Sick Nick

Drop the top!

De 2 kan je het knopje achter je muiswiel gebruiken als middelste muis knop. Niet zo ergonomisch maar het is er wel. Dat wisselen tussen scroll modus is leuk maar in de prakijk gebruik je het niet zoveel dus de stap naar een echte middelste muisknop druk daar is mooi. En USB C zodat je alles gewoon met 1 lader kan doen, mooi :)

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:46

derx666

mecker ende blaet

Ik zie de voordelen tov van mijn 2s nog niet helemaal. Middle button gebruik ik eigenlijk niet, maar de sidescroll juist wel. Ook de switch tussen normal scrolle nen infinity scroll (of hoe ze het ook noemen) gebruik ik best regelmatig (lange excel meuk enzo :) ). Ook vind ik de 2s er persoonlijk luxer/mooier uitzien met scherpere lijnen. Sensor en accu zijn nog hetzelfde, dus dat maakt geen verschil. Voor mij niet een reden om te gaan upgraden iig.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armiductor
derx666 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:42:
Ik zie de voordelen tov van mijn 2s nog niet helemaal. Middle button gebruik ik eigenlijk niet, maar de sidescroll juist wel. Ook de switch tussen normal scrolle nen infinity scroll (of hoe ze het ook noemen) gebruik ik best regelmatig (lange excel meuk enzo :) ). Ook vind ik de 2s er persoonlijk luxer/mooier uitzien met scherpere lijnen. Sensor en accu zijn nog hetzelfde, dus dat maakt geen verschil. Voor mij niet een reden om te gaan upgraden iig.
Dat met de side scroll is inderdaad maar net waar je voorkeur ligt. Ik weer dat veel CAD gebruikers de middelste muisknop juist wel erg misten. Misschien komt de side scroll wel weer terug bij de 3s :D

Is het niet zo dat de free wheel nu elektrisch geregeld is? Hoe zit dat bij de MX master 3? Ik dacht dat wannneer je een zwieper geeft dat die de polen automatisch omdraait en daardoor is er geen magnetische weerstand meer. Iemand die dit kan bevestigen? Mijn voorkeur gaat in dat geval wel uit naar de magwheel.

Update: Zie deze video van 4:49 waar het Magspeed muiswiel duidelijk wordt uitgelegd:
YouTube: Logitech MX Master 3 Review - I'm Switching!

[ Voor 27% gewijzigd door armiductor op 28-08-2020 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:46

derx666

mecker ende blaet

Dat van dat scrollwheel was me niet opgevallen, maar dat ziet er wel nice uit. Maar voorlopig blijf ik nog wel even bij m'n 2s :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armiductor
derx666 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:25:
Dat van dat scrollwheel was me niet opgevallen, maar dat ziet er wel nice uit. Maar voorlopig blijf ik nog wel even bij m'n 2s :)
In de video wordt gezegd dat de magneten de kammetjes naar buiten drukken. Ik had juist het idee dat het met magnetische velden te maken had en dat er dus nooit contact plaatsvind. Dat laatste spreekt me juist aan. Dan is het stil en duurzaam. Als er toch contact is dan is die alleen wat stiller en prefereer ik ook mijn 2s ;) Ik zal straks nog eens kijken of ik kan uitvissen hoe het nou precies zit. :)

Update: Puur magnetisch is het antwoord:
https://www.theverge.com/...-scroll-wheel-engineering

Dit legt het duidelijk uit:
Wikipedia: Electropermanent magnet

[ Voor 27% gewijzigd door armiductor op 28-08-2020 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckkoen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-04 13:22
Hij komt er blijkbaar bijna aan (in 3 kleuren), volgens Centralpoint hebben ze voorraad vanaf 25 september ;)
https://www.centralpoint....-910-005988-num-11768182/

Detailpagina:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCfl2FmNUjCfbv6bFWGhx9uXPWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0EAOP9ibxcJBflqfcMHvLs7T.png?f=fotoalbum_large

Overzicht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulqqqqcvNnaxtW8r9G0KQfUSamM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MiivK5GuAH1Gd4finnbsvKGv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armiductor
ckkoen schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:48:
Hij komt er blijkbaar bijna aan (in 3 kleuren), volgens Centralpoint hebben ze voorraad vanaf 25 september ;)
https://www.centralpoint....-910-005988-num-11768182/

Detailpagina:
[Afbeelding]

Overzicht:
[Afbeelding]
Goed om te weten dat hij eraan komt... tijd om mijn werkgever alvast te gaan kneden om hem over te halen deze voor me te gaan aanschaffen ;)
Pagina: 1