Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt, en waar ik me ook steeds meer aan erger, zijn de online-kindjes van tegenwoordig. Ik ben een fanatieke gamer, en heb veel geluk/skills (zelf invullen..
) dus kan aardig meekomen met Counterstrike. Nu zijn er van die koters die direct gaan schelden, en dit ook de rest van de tijd blijven doen. "Cheater, Wallhacker, Lamer.." en ga zo maar door. Hier word ik errug moe van...
Ik speel online voor de lol, zit in een leuke (18+) clan, en chat eens een beetje met andere spelers. Waarom verzieken die kiddo's het dan telkens weer? s'Nachts heb ik nooit problemen!
Ik heb het nu over CS, maar ik weet zeker dat dit voor alle andere online games ook opgaat. Graag jullie mening dus!
Noper
P.S. Enne, negeren werkt niet meer.. Erger me nu groen en geel..
Ik speel online voor de lol, zit in een leuke (18+) clan, en chat eens een beetje met andere spelers. Waarom verzieken die kiddo's het dan telkens weer? s'Nachts heb ik nooit problemen!
Ik heb het nu over CS, maar ik weet zeker dat dit voor alle andere online games ook opgaat. Graag jullie mening dus!
Noper
P.S. Enne, negeren werkt niet meer.. Erger me nu groen en geel..