Kiddo's online overdag..

Pagina: 1
Acties:

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02 22:00

Noper

That's a noper...

Topicstarter
Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt, en waar ik me ook steeds meer aan erger, zijn de online-kindjes van tegenwoordig. Ik ben een fanatieke gamer, en heb veel geluk/skills (zelf invullen.. :)) dus kan aardig meekomen met Counterstrike. Nu zijn er van die koters die direct gaan schelden, en dit ook de rest van de tijd blijven doen. "Cheater, Wallhacker, Lamer.." en ga zo maar door. Hier word ik errug moe van... :(
Ik speel online voor de lol, zit in een leuke (18+) clan, en chat eens een beetje met andere spelers. Waarom verzieken die kiddo's het dan telkens weer? s'Nachts heb ik nooit problemen!

Ik heb het nu over CS, maar ik weet zeker dat dit voor alle andere online games ook opgaat. Graag jullie mening dus!

Noper

P.S. Enne, negeren werkt niet meer.. Erger me nu groen en geel.. :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
idd, na twaalven wordt CS altijd veel leuker!
alleen irritant dat ik dan meestal wel snel moe wordt, en hoogstens tot half 3 door ga...

je hebt gewoon gelijk,.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
tja, ben het wel met je eens.

Maar feit is gewoon dat er ERG veel cheaters rondlopen. Bijna elke avond kom je er wel een paar tegen....en tja, skill of cheaten? wie zegt het?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Wat bedoel je met kiddo's ik ben 16 maar ik ben niet ZO vervelend online, je moet alleen niet gaan patsen, dan lul ik je plat >:)

• Noper

Noper

That's a noper...

Topicstarter
Nou om eerlijk te zijn, het is me ook wel eens gebeurd met PB aan.. En dan wordt ik helemaal pissig.. Ik heb zelf een hekel aan cheaters, en pik de meesten er ook wel uit, maar als je zelf zo vaak ervoor wordt uitgemaakt... Probleem is dat ik vaak in discussie ga, en dat moet ik misschien niet doen. Vinden ze alleen maar leuk als je het mij vraagt.. |:(

• Noper

Noper

That's a noper...

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 14:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Wat bedoel je met kiddo's ik ben 16 maar ik ben niet ZO vervelend online, je moet alleen niet gaan patsen, dan lul ik je plat >:)
Dat bedoel ik dus niet met een kiddo hoor.. :) Enne, wat versta je onder patsen? Als ik een score heb van 25-6 (...) dan is dat toch geen patsen?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:45
Op donderdag 09 augustus 2001 14:58 schreef Noper het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus niet met een kiddo hoor.. :) Enne, wat versta je onder patsen? Als ik een score heb van 25-6 (...) dan is dat toch geen patsen?
best wel irri jah :(

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:35
Op donderdag 09 augustus 2001 14:58 schreef Noper het volgende:

[..]

Vanaf welke leeftijd ben je dan een kiddo? Ik denk zelf aan 12, das echt zo'n kiddo leeftijd :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:43
Op donderdag 09 augustus 2001 15:33 schreef Fr3aKER het volgende:

[..]

Vanaf welke leeftijd ben je dan een kiddo? Ik denk zelf aan 12, das echt zo'n kiddo leeftijd :)
Alles wat minderjarig is.

Verwijderd

[..]

Ik ben zelf 13 en ben clanleader maar als iemand (uit mijn clan) de hele tijd iemand zit ui te schelden voor cheater en het is niet zo krijgt die gelijk een waarshuwing. Ik haat mensen die zeggen dat je cheat terwijl het niet zo is

Verwijderd

Ik ben 17 en zit de laatste paar weken tot 6.00 te gamen (DoD/CS/OFP/The Opera)
Maar het ligt niet aan de leeftijd.

Er zijn genoeg kiddo's die gewoon normaal spelen maar er zijn natuurlijk ook leemasses bij. Maar die hebt je ook van 20 en ouder.

• Noper

Noper

That's a noper...

Topicstarter
Is denk ik ook niet een leeftijd aan te koppelen, het gaat meer om hoe je je gedraagt. Als iemand bovenaan staat, en de hele tijd gaat schreeuwen dat ie de beste is, vinnik dat best kinderachtig.. Ook al is ie 30.. :)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Meestal hebben de slechtste spelers (dat zijn dus meestal die kiddo's >:)) de grootste mond. Veel gespam en getyp met capslock enz. En idd, 's nachts heb je die lui niet en dus wordt cs dan ineens leuk, zelfs op Gamepoint :D

Verwijderd

Het zijn niet altijd de Kiddo's niet grote bek, caps locks praat etc hebben.. heb best lui van 20 dat zien doen.. :)

Ben zelf 15, en zat vanaf mijn 12/13e al te Cs'en.. nou ben ik zelf niet zo iemand die over alles dat los en vast zit zeikt, maar ik heb er wel genoeg gezien :(

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 09 augustus 2001 16:12 schreef Frank128 het volgende:
... en getyp met capslock enz.
in de HL maak de capslock niet uit :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Noper

Noper

That's a noper...

Topicstarter
Owkee, misschien zijn het niet alleen de jonkies die zo irri zijn..
Maareh, wat ik niet helemaal snap is waaom ze het doen? Je hoeft toch geen cheater te zijn om zoiemand neer te schieten? Ik durf bijna geen lucky headshot over 100 meter te krijgen, want dan ben je helemaal gedoemd.. Wat is er nou leuk aan om andere mensen direct uit te gaan schelden? Snap ik echt niet.. Je speelt toch voor de lol?

Verwijderd

Ignore the b*tches 8-)

Verwijderd

Ignore them and kill them with headshot from tmp >:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Leeftijd heeft er dus echt geen r*k mee te maken he. Ik ben 17 btw.

Steam

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 09 augustus 2001 14:20 schreef Noper het volgende:
Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt, en waar ik me ook steeds meer aan erger, zijn de online-kindjes van tegenwoordig. Ik ben een fanatieke gamer, en heb veel geluk/skills (zelf invullen.. :)) dus kan aardig meekomen met Counterstrike. Nu zijn er van die koters die direct gaan schelden, en dit ook de rest van de tijd blijven doen. "Cheater, Wallhacker, Lamer.." en ga zo maar door. Hier word ik errug moe van... :(
Ik speel online voor de lol, zit in een leuke (18+) clan, en chat eens een beetje met andere spelers. Waarom verzieken die kiddo's het dan telkens weer? s'Nachts heb ik nooit problemen!

Ik heb het nu over CS, maar ik weet zeker dat dit voor alle andere online games ook opgaat. Graag jullie mening dus!

Noper

P.S. Enne, negeren werkt niet meer.. Erger me nu groen en geel.. :)
Ken het probleem .. alleen dan met QUAKE 3.
Allemaal van die Mongooltjes en LAME camper's (lees CTF-4) daar wordt je echt SCHIJTZIEK van :(

Verwijderd

[..]

ik denk dat leeftijd niet veel uitmaakt, ik ken ook online eikels van 30 en toffe gasten van 12.
maar de grootste groep whiners/lamers is toch wel 12 - 16, ze willem *allemaal* nummer 1 worden en *allemaal* denken ze dat ze op het internet "anoniem" zijn en dus iedereen maar kunnen uitschelden. Ook denken ze van de rest van de gamers dat het nerds zijn (behalve degene in hun clan en zijzelf) en moeten er nogal veel opmerken: "ik heb een vriendin..ect ect ect..."

(neem allemaal met een korreltje zout goed?)
Pagina: 1