Ik ben op zoek naar een nieuwe kleuren laser printer. We zijn meer gaan printen nu mijn vrouw een bedrijf aan huis heeft en onze inktjet printer heeft om de haverklap lege cartridges.
Ik zoek een?
Laser printer
- Zwart en kleur
- All in one (voornamelijk scannen, andere all-in-one functies zijn niet interessant)
- AirPrint voor printen vanaf iOs devices
- Netwerk via WiFi
- Toners die over 5 jaar ook nog te koop zijn
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het een merk is waar ik over een aantal jaar nog steeds toners van kan kopen
Wat heb ik zelf al gevonden
- Canon MF643Cdw
- Kyocera M5526cdw
- HP Color LaserJet Pro MFP M281fdw (eigen boven budget)
- Lexmark MC3326adwe
Mijn vraag
Wie heeft er ervaring met deze modellen? Mis ik een obvious keuze als ik naar een degelijke kleuren laserprinter zoek? Ik neig eigenlijk tussen de Canon en de Lexmark, ze lijken redelijk aan elkaar gewaagd dus wie weet maakt het niet zoveel uit welke we kiezen. Enige wat mij zorgen baart is dat de Lexmark totaal geen referenties heeft hier op het forum.
Ik zoek een?
Laser printer
- Zwart en kleur
- All in one (voornamelijk scannen, andere all-in-one functies zijn niet interessant)
- AirPrint voor printen vanaf iOs devices
- Netwerk via WiFi
- Toners die over 5 jaar ook nog te koop zijn
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het een merk is waar ik over een aantal jaar nog steeds toners van kan kopen
Wat heb ik zelf al gevonden
- Canon MF643Cdw
- Kyocera M5526cdw
- HP Color LaserJet Pro MFP M281fdw (eigen boven budget)
- Lexmark MC3326adwe
Mijn vraag
Wie heeft er ervaring met deze modellen? Mis ik een obvious keuze als ik naar een degelijke kleuren laserprinter zoek? Ik neig eigenlijk tussen de Canon en de Lexmark, ze lijken redelijk aan elkaar gewaagd dus wie weet maakt het niet zoveel uit welke we kiezen. Enige wat mij zorgen baart is dat de Lexmark totaal geen referenties heeft hier op het forum.
[ Voor 12% gewijzigd door rusman op 24-08-2020 12:45 ]