Ik ben de laatste tijd nogal bezig geweest om verschillende koelers te testen. Ellende waren steeds die irritante stukkies kauwgom die tegenwoordig bijna standaard op die dingen zitten. Ik heb vanalles geprobeerd om die shit er goed af te krijgen...krabben, alcohol, wasbenzine, etc.
Laatst kreeg ik een kast hier die onder de stickers had gezeten...ding zag er niet uit.
Toen zei een vriendin (tja, daar zijn ze vrouw voor ;-)):"Dat moet je met lampolie verwijderen! Tast plastic enzo niet aan zoals wasbenzine en aceton wel doen"
Ik dat op die kast geprobeert..en wat denk je..als sneeuw voor de zon!
Toen direct een koeler gepakt en daar met een doekje met lampolie overheen. Het was net stof wat je er afhaalde...zo gemakkelijk.
Dus jongens(en meisjes?): Lampolie!!!!
Laatst kreeg ik een kast hier die onder de stickers had gezeten...ding zag er niet uit.
Toen zei een vriendin (tja, daar zijn ze vrouw voor ;-)):"Dat moet je met lampolie verwijderen! Tast plastic enzo niet aan zoals wasbenzine en aceton wel doen"
Ik dat op die kast geprobeert..en wat denk je..als sneeuw voor de zon!
Toen direct een koeler gepakt en daar met een doekje met lampolie overheen. Het was net stof wat je er afhaalde...zo gemakkelijk.
Dus jongens(en meisjes?): Lampolie!!!!