Toon posts:

LG 915+ Instellingen ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn scherm niet direct overal recht en haaks ingesteld, kzit met buigingen aan de zijkant die ik niet wegkrijg.
Zijn er instellingen die altijd goed uitkomen of is die monitor voor iedereen verschillend ?
kgebruik hem op 1600*1200 @ 85Hz met een GF2 MX, iemand die goede instellingen kan sharen plz ?

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-08 22:17
Heb hetzelfde probleem met m'n 795FT+, is volgens mij een productiefout. Als je een niet-flattron monitor gewend bent, lijkt het trouwens wel erger dan het is.

Verwijderd

Topicstarter
hehe
het valt idd op als je een ronde buis gewoon bent

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Zijkanten moet gewoon recht te krijgen zijn, niks productiefout maar slechte instellingen of exemplarische fout. Bovenkant en onderkant is een ander verhaal, die zijn niet in te stellen. Overigens is mijn 915FT volledig recht aan alle kanten.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Inderdaad is ie boven en onder niet in te stellen, alhoewel je kunt het beeld enigszins roteren mocht het nodig zijn. En bij mij is het ook goed gelukt om het een en ander perfect recht te krijgen. Houd er wel rekening mee dat je wacht met instellen totdat het ding minimaal een half uur aan heeft gestaan. Ga dan pas met de instellingen klooien en probeer gewoon alles zou ik zeggen tot het recht is. Het instellen duurt eventjes, maar alles goed staat heb je een perfect beeldschermpje :)