Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Favoriete wenselijst uitlijning

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
De uitlijning van prijzen doet een beetje raar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puIf4ZqNV_0sTJ_JtLap6b2OScQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iCRO0LZpxsq8sou2TLPqw0Xz.png?f=user_large
Alsof ie niet gewend is aan producten boven de €1000 ofzo :)

Die 1000 staat te ver naar rechts en/of de tekst moet een stukje opschuiven, en bij de totaalprijs staat het getal te dicht op de €, vergeleken met de prijzen erboven.

Merkwaardig dat de prijzen een vaste breedte hebben van 33px. Dat is niet echt meer hoe we dit soort layoutjes maken in 2020. CSS Grid is uw vriend :)

[ Voor 13% gewijzigd door _Thanatos_ op 24-08-2020 03:50 ]

日本!🎌

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:44
url?

Team anti-scalp - wauw..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit is een niet-veel gebruikte obscure feature waarbij je je wenslijsten in de tracker kan laten weergeven. Helaas dus niet veel prioriteit (en zeker geen aanleiding om meteen alles maar naar flexbox/grid om te gaan zetten...) ;)

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Niet veel gebruikt? Ik weet eigenlijk niet beter dan dat het een standaardfeature is :o

Ik heb deze wenslijst al zo lang als dat ik lid ben (een jaartje of 19) of zolang als dat de tracker bestaat. Dus ik weet niet beter dan dat een wenslijst in de tracker "hoort" :)

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

_Thanatos_ schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:53:
Niet veel gebruikt? Ik weet eigenlijk niet beter dan dat het een standaardfeature is :o

Ik heb deze wenslijst al zo lang als dat ik lid ben (een jaartje of 19) of zolang als dat de tracker bestaat. Dus ik weet niet beter dan dat een wenslijst in de tracker "hoort" :)
Het blokje staat niet standaard in de tracker, en je moet het ook nog expliciet per wenslijst aangeven. Ik zal eens kijken hoeveel mensen het ingesteld hebben.

Edit: mmm, toch nog zo'n 17K (ongeveer 10% van de gebruikers met een aangepaste tracker)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 25-08-2020 10:45 ]

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Mja, misschien toch handig om dan een kleine aanpassing voor de inflatie te doen.
Misschien ook aardig om te kijken wat er gebeurt als je de €10K aantikt. Er zijn vast een paar rijke tweakers, of tweakers die groot dromen :)

日本!🎌

Pagina: 1