Call of Duty 1, 2, etc.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-04 16:23
Mijn vraag
Hoe krijg ik mijn originele (beetje out dated, ik weet) cd/dvd Call of Duties (alleen WO2) onder Windows 10 aan de praat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niet gelukt:
1. admin opstarten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Steam?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Dan moet je ze opnieuw kopen. Hij wil ze vanaf de DVD draaien.
Derodebaron schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:44:
Mijn vraag
Hoe krijg ik mijn originele (beetje out dated, ik weet) cd/dvd Call of Duties (alleen WO2) onder Windows 10 aan de praat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niet gelukt:
1. admin opstarten.
Wat heb je verder al gezocht? Kan me niet voorstellen dat als je googelt op “how to play call of duty 1/2 on windows 10” je niks vindt :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
nelizmastr schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 06:55:
[...]

[...]

Wat heb je verder al gezocht? Kan me niet voorstellen dat als je googelt op “how to play call of duty 1/2 on windows 10” je niks vindt :)
nelizmastr schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 06:55:
[...]

[...]

geloof me, ik kon niets vinden. Baal er wel van, want ik ben een echte fervent COD WO2 fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
mm.. ze hebben het over DRM blocking. And dat dit alleen opgelost kan worden door een noCD fix/hack, Geen idee waar ze het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Derodebaron schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:32:
mm.. ze hebben het over DRM blocking. And dat dit alleen opgelost kan worden door een noCD fix/hack, Geen idee waar ze het over hebben.
Er zit een beveiligingsmechanisme in veel oude games die bij het opstarten wordt geactiveerd. Dan wordt een check gedaan of er een originele DVD in zit en niet een
gekopieerde. Een nocd crack kraakt die beveiliging.

Maar Windows 10 heeft ondersteuning voor het gros van de oudere DRM laten varen, dus dan heb je in principe 3 opties:

1. Een DRM vrije versie kopen, bijv. bij GOG
2. Een nocd crack installeren (pas op waar je die vandaan haalt. Veel meuk/virusssen)
3. Geen Windows 10 meer gebruiken voor oude games, installeer daarvoor Windows 7, of nog beter, XP. Idealiter op een andere oudere PC alleen bedoeld voor oude games.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
Leuk. Maar op GOG hebben ze geen call of duty...

Er zit een beveiligingsmechanisme in veel oude games die bij het opstarten wordt geactiveerd. Dan wordt een check gedaan of er een originele DVD in zit en niet een

Maar Windows 10 heeft ondersteuning voor het gros van de oudere DRM laten varen, dus dan heb je in principe 3 opties:

2. Een nocd crack installeren (pas op waar je die vandaan haalt. Veel meuk/virusssen)
3. Geen Windows 10 meer gebruiken voor oude games, installeer daarvoor Windows 7, of nog beter, XP. Idealiter op een andere oudere PC alleen bedoeld voor oude games.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derodebaron
nelizmastr schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 07:31:
[...]

Derodebaron schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 01:37:
Leuk. Maar op GOG hebben ze geen call of duty...

[/quote]
I
Weet jij wat een betrouwbare site is voor de NOCD crack. Ik heb er één van Game copy world gedownload. NOg niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-06 23:33
Dat mogen wij natuurlijk niet zeggen. Die site is in mijn ervaring wel oke.

[ Voor 67% gewijzigd door WEBGAMING op 30-08-2020 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Staan er geen keys in de hoesjes van de games? Zo heb ik cod 2 volgens mij in steam gekregen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1