Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zoek websites voor custom build pc's

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Vraag

• Lorenzo9
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-08 18:25
Zoals de titel al schets, ben ik op zoek naar websites van bedrijven in Nederland dat zich bezig houden met Custom build pc's

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Uiteraard wil ik er mee gaan gamen, voor mijzelf speel ik voornamelijk Skyrim en hou ik mij graag bezig met modden ervan. Daarnaast ga ik het ook voor werk gebruiken (programmeren). De kinderen gaan er ook mee gamen, geen idee welke spellen zij dan hun tanden in zetten.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een richtprijs van 2k, maar dat valt te bezien als ik weet wat ik ervoor kan krijgen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Maak niet uit

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen topic zonder eigen inzet. Google levert tientallen hits op als je zoekt op pc samenstellen. Waarom je hier dan niet met een lijstje sites komt is mij niet helemaal duidelijk ;). Overigens moet de schoorsteen van dat soort toko's ook roken dus betaal je een forse premium of er wordt beknibbeld op de kwaliteit van de individuele onderdelen. Mijn voorkeur en die van bijna iedereen hier is dus zelf onderdelen bij elkaar te zoeken en het zelf in elkaar te zetten. Of als je dat niet aandurft dat door de verkopende partij te laten doen.

Die losse onderdelen mis ik echter ook hier. Linksom of rechtsom is dit topic dus helaas te vroeg geopend. Dicht bij gebrek aan eigen inzet.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door br00ky op 23-08-2020 23:34 ]

Dit topic is gesloten.