Ik had eerder een spelletje op me 386 dat heete ROT Raise of the traid ofzo et was een schiet spel. En nu bennik de cd rom kwijt waar de demo versie op staat. Weet iemand nog een site waar ik em eventueel zou kunnen downloaden ? De demo dan.
Verwijderd
http://www.3drealms.com ?
het is trouwens ROTT met dubbel T dus!
Was wel grappig met die mushroom cheat. "Vet spacen man!" Ook eerste spel met 2 guns geloof ik, en die donder en bliksem in het begin, Bullet holes....

Yep zo'n beetje eerste spel dat weer wat nieuws bracht..Maar eens de stoffer en blik weer pakken. Laatst nog Doom2 geLANed!
Was wel grappig met die mushroom cheat. "Vet spacen man!" Ook eerste spel met 2 guns geloof ik, en die donder en bliksem in het begin, Bullet holes....
Yep zo'n beetje eerste spel dat weer wat nieuws bracht..Maar eens de stoffer en blik weer pakken. Laatst nog Doom2 geLANed!
ok Rott typvoutje moet kunnen
maare harstikke bedankt vioor die site ken ik weer Rotten echt een leuk spel
ROTT = Rise Of The Triad
Spel ruleerde, was bedoeld als de opvolger van Wolfenstein 3D, is ook bijna de zelfde engine alleen nu kon het ook de omhoog en omlaag (1 dimensie extra dus). Spel was shareware dus je kan de eerste episode gewoon gratis downloaden:
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=45131
Meer info op:
http://www.3drealms.com/rott/index.html
Spel ruleerde, was bedoeld als de opvolger van Wolfenstein 3D, is ook bijna de zelfde engine alleen nu kon het ook de omhoog en omlaag (1 dimensie extra dus). Spel was shareware dus je kan de eerste episode gewoon gratis downloaden:
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=45131
Meer info op:
http://www.3drealms.com/rott/index.html
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
was de demo niet een aparte episode?
Ik weet wel dat dit 1 van de eerste spellen was die ik ook echt kocht, zoooo vet
En multiplayer niet te verslaan, met al die funky raketwapentjes, echt vette phun
Ik weet wel dat dit 1 van de eerste spellen was die ik ook echt kocht, zoooo vet
En multiplayer niet te verslaan, met al die funky raketwapentjes, echt vette phun
jaaaaa ROTT heerlijk spel was dat zeg 
Ik heb het ook erug veel gespeeld
Ik heb het ook erug veel gespeeld
Mushroom was geen cheat, gewoon een 'powerup' die je kon pakken maar niet echt holp dus.Op donderdag 09 augustus 2001 14:06 schreef CommDante het volgende:
http://www.3drealms.com ?
Was wel grappig met die mushroom cheat. "Vet spacen man!" Ook eerste spel met 2 guns geloof ik, en die donder en bliksem in het begin, Bullet holes....![]()
![]()
![]()
Heel vet spel, veel multiplayer mogelijkheden, nog veel gedaan met 4 man(nou ja kinderen) op klein netwerkje.
Drunk missiles waren ook cool, 5 missiles die allemaal een andere richting opgingen, maar je raakte toch wel iets.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Heb hier het cdeetje liggen.
Kopen? 100 gulden.

Die mushroom (shroom-mode) was trouwens geen cheat maar gewoon een mushroom die je ergens kon pakken.
Ja ROTT, dat was nog eens een koel spel! Zo maken ze ze gewoon niet meer. Dat spel had gewoon precies de juiste sfeer.
I vond die disk-throwing robots echt zo tof!
En die gasten met armoured vests!
Kopen? 100 gulden.
Die mushroom (shroom-mode) was trouwens geen cheat maar gewoon een mushroom die je ergens kon pakken.
Ja ROTT, dat was nog eens een koel spel! Zo maken ze ze gewoon niet meer. Dat spel had gewoon precies de juiste sfeer.
I vond die disk-throwing robots echt zo tof!
En die gasten met armoured vests!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Was m'n 2e Pc game ooit en is/was supercool. Als je b.v. met je rocketlauncer schiet zie je zo nu en dan een oog voorbij vliegen. Was toen ook echt iets speciaals.
Inderdaad, ROTT was echt super gaaaaaaf!
In die tijd speelde ik nog niet echt veel van dat soort spellen, dat begon pas echt bij Duke3D en Jedi Knight, maar met ROTT heb ik toch ook wel enige uurtje kwijtgemaakt.
Heb hem een paar maanden geleden ook nog eens gespeeld, wat een feest! Met al die missiles en idd die voorbij vliegende ogen.
Ik vond trouwens toen op de 3DRealms site allemaal leuke troep van dat spel, er staat een hoop concept-art bij en wat het oorspronkelijke verhaal was en wat ze allemaal wel niet van Wolf3d wilden gebruiken etc. Is wel de moeite waard om te bekijken als je ROTT leuk vind.
In die tijd speelde ik nog niet echt veel van dat soort spellen, dat begon pas echt bij Duke3D en Jedi Knight, maar met ROTT heb ik toch ook wel enige uurtje kwijtgemaakt.
Heb hem een paar maanden geleden ook nog eens gespeeld, wat een feest! Met al die missiles en idd die voorbij vliegende ogen.
Ik vond trouwens toen op de 3DRealms site allemaal leuke troep van dat spel, er staat een hoop concept-art bij en wat het oorspronkelijke verhaal was en wat ze allemaal wel niet van Wolf3d wilden gebruiken etc. Is wel de moeite waard om te bekijken als je ROTT leuk vind.
Verwijderd
HAHAHA was dus echt (ook) wel een cheat, tik maar eens [ mushroom ] in als cheat. (Na de "mastercheat-code" in te tikken die er verbazingwekkend veel van weg heeft!)Op donderdag 09 augustus 2001 15:33 schreef Taradino het volgende:
[..]
Mushroom was geen cheat, gewoon een 'powerup' die je kon pakken maar niet echt holp dus.
Verwijderd
"Don't shoot me pleaaasssee!!"
Geweldige game
Dat vonnik altijd zo vet, zo'n ventje beetje bijna afmaken en dat ie dan op z'n knieen ging smeken om te blijven leven
eerste spel waar dat gedaan word gloof ik ..great 
Dat spel roeleerde echt ..superlang gespeeld toen ...jezus
Geweldige game
Verwijderd
He he, en dan vooral als je hem wel laat leven en je hem daarna je rug toe keert. Gaat 'ie weer vrolijk verder met schieten!Op vrijdag 10 augustus 2001 01:55 schreef G3R10 het volgende:
"Don't shoot me pleaaasssee!!"
Geweldige gameDat vonnik altijd zo vet, zo'n ventje beetje bijna afmaken en dat ie dan op z'n knieen ging smeken om te blijven leven
eerste spel waar dat gedaan word gloof ik ..great
OH YEAH!
Die gasten hadden toch allemaal een mind controlling device op hun kop ofzo! echt cool!
infedel!
Of wat ze ook zeiden, dat was ook cool.
En die mushroom was echt een (negatieve) powerup. Misschien kon je hem ook wel via de cheat krijgen...
Die gasten hadden toch allemaal een mind controlling device op hun kop ofzo! echt cool!
infedel!
Of wat ze ook zeiden, dat was ook cool.
En die mushroom was echt een (negatieve) powerup. Misschien kon je hem ook wel via de cheat krijgen...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Multiplayer ROTT is ook blij, ram voor de gein ook eens op de functietoetsen!
F1: 'Got ya!'
F2: 'HAAHAAHAAAA!'
F3: 'LAAAADAADAA!'
F4: 'Where are you?'
F5: 'Over here!'
F6: 'Guess what I have?'
F7: 'Behind ya!'
F8: 'Go for it!'
F9: 'Pfff... You got me.'
Alleen F10 ben ik nog niet helemaal uit, zegt ie nou 'Waiter', 'Later', 'Wait here' of iets anders?
F1: 'Got ya!'
F2: 'HAAHAAHAAAA!'
F3: 'LAAAADAADAA!'
F4: 'Where are you?'
F5: 'Over here!'
F6: 'Guess what I have?'
F7: 'Behind ya!'
F8: 'Go for it!'
F9: 'Pfff... You got me.'
Alleen F10 ben ik nog niet helemaal uit, zegt ie nou 'Waiter', 'Later', 'Wait here' of iets anders?
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Pagina: 1