Hoi zit al tijdje te tobben over een kwestie na een aanrijding en kan helaas op google geen uitsluitsel vinden. Op tweakers vindt ik toch vaak de beste oplossing al is het niet helemaal in lijn met tech.
Paar maanden geleden ben ik aangereden terwijl ik op het stoplicht aan het wachten was.
:strip_exif()/f/image/qEE96hmZYN1wcyJTgBzd9tSY.jpg?f=fotoalbum_large)
De tegenpartij reed op het kruispunt achter mij lang en schampte hier langs mijn bumper tot die tegen mijn trekhaak kwam.
:strip_exif()/f/image/2vQb1dBRXKZxrIOp9ZDTUUKS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iWQ6Tu9VTzbuJK0AaT3LeyWO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kUGbeko2hY5KwzEVlwoLrsEr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MhcS0pjpiVNQzuEzMZXPP0wf.jpg?f=fotoalbum_large)
We hebben hierna netjes schade formulier ingevuld. Bleek dat ik jaren geleden geen rechtsbijstand bij de anwb had aangeschaft. Gelukkig heb ik die wel bij NN wat hun weer beleggen bij de DAS. Nou ik schade geclaimed via de Das komen ze terug dat ze niet kunnen claimen aangezien de tegenpartij eigenlijk liegt.
De tegenpartij geeft aan dat ik terwijl ik stond te wachten naar achter reed. Ze geven aan dat na de botsing ze gelijk stilstonden.
Das geeft aan omdat ik schade wil verhalen de bewijslast bij mij ligt en het eigenlijk zijn woord tegen mij woord is. Heb dus bovenstaande foto's opgestuurd met dat ik graag een schare expert naar fotos wou laten kijken omdat de schade niet overeen komt met de tegenpartij zijn verhaal. Mijn halve bumper is geschampt en zijn wielkas met een grote deuk toen die uiteindelijk tegen mijn trekhaak kwam.
Das zegt leuk schade expert kan geen goed verhaal brengen bij de fotos.
De tegenpartij heeft trouwens geen schade geclaimed.
Wat kan ik doen om toch de schade verhalen ? Iemand iets vergelijkbaars mee gemaakt ?
Hoop dat jullie kunnen helpen.
Paar maanden geleden ben ik aangereden terwijl ik op het stoplicht aan het wachten was.
:strip_exif()/f/image/qEE96hmZYN1wcyJTgBzd9tSY.jpg?f=fotoalbum_large)
De tegenpartij reed op het kruispunt achter mij lang en schampte hier langs mijn bumper tot die tegen mijn trekhaak kwam.
:strip_exif()/f/image/2vQb1dBRXKZxrIOp9ZDTUUKS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iWQ6Tu9VTzbuJK0AaT3LeyWO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kUGbeko2hY5KwzEVlwoLrsEr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MhcS0pjpiVNQzuEzMZXPP0wf.jpg?f=fotoalbum_large)
We hebben hierna netjes schade formulier ingevuld. Bleek dat ik jaren geleden geen rechtsbijstand bij de anwb had aangeschaft. Gelukkig heb ik die wel bij NN wat hun weer beleggen bij de DAS. Nou ik schade geclaimed via de Das komen ze terug dat ze niet kunnen claimen aangezien de tegenpartij eigenlijk liegt.
De tegenpartij geeft aan dat ik terwijl ik stond te wachten naar achter reed. Ze geven aan dat na de botsing ze gelijk stilstonden.
Das geeft aan omdat ik schade wil verhalen de bewijslast bij mij ligt en het eigenlijk zijn woord tegen mij woord is. Heb dus bovenstaande foto's opgestuurd met dat ik graag een schare expert naar fotos wou laten kijken omdat de schade niet overeen komt met de tegenpartij zijn verhaal. Mijn halve bumper is geschampt en zijn wielkas met een grote deuk toen die uiteindelijk tegen mijn trekhaak kwam.
Das zegt leuk schade expert kan geen goed verhaal brengen bij de fotos.
De tegenpartij heeft trouwens geen schade geclaimed.
Wat kan ik doen om toch de schade verhalen ? Iemand iets vergelijkbaars mee gemaakt ?
Hoop dat jullie kunnen helpen.