Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar een laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Weste
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik ben opzoek naar een laptop voor mijn HBO opleiding waarop ik Windows kan gebruiken. Voor applicaties die ik voor school nodig heb zijn dit een aantal aanbevolen specs

-16gb ram
-ryzen 5 4600H (of beter, presentatie technisch)
-256gb opslag (bij persoonlijke voorkeur liever rond de 500)
-1650ti of 1660ti (beter {in presentatie} mag ook, maar dat zal em wss niet worden )
-bij persoonlijke voorkeur 15,6", maar groter mag ook
-beeldscherm: 1920*1080, 144hz (100% NTSC)
-(de moeilijkste van al) qwerty toetsenbord

Ik blijf het liefst onder de €1200, maar ik zal geen drama als het erover gaat.

Omdat ik het voor school nodig heb is het dus wel bedoeld om mee te nemen en een school dag te kunnen overleven (batterij. bouw technische wel langer dan een dag)

Ik heb zelf geleken en vond de HP omen 15-en0165ng, maar die is (op de enige website waarop ik em kon vinden, NBB) in de pre order en zal ik dus niet op tijd in huis hebben (in de 2de week van september heb ik m'n laptop nodig). Daarnaast is de helaas HP met qwerz. https://www.notebooksbilliger.de/hp+omen+15+en0165ng+660129

Ik heb zelf ook de lenovo legion 5 15-ARH05 gevonden (ook op een Duitse site, Alternate ) gevonden. Maar die is ook helaas met qwertz omdat hij van een Duitse website komt.
Ik heb gezocht op de Nederlandse sites, maar daar waren de configuraties anders en neemt de prijs-kwaliteit verhouding af. https://www.alternate.de/html/product/1640335

Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een geschikte laptop, alvast bedankt.

(edit)

Ik ben daarnaast ook pas verhuisd naar een studentenhuis, maar ik heb de kamer die her verste weg is van de wi-fi modem, er zit een poort in de muur voor een wifi kabel. Maar ik vroeg me een paar dingen af.
zal ik hierop enkeld een kabel aan sluiten en die in mijn laptop stoppen zodra ik hem heb en dan mijn internet delen. Of zal ik een wifi booster halen en erop aansluiten, zodat ik mijn laptop niet de hele dag aan hoef te laten. Ik hoop dat er naast een aanbeveling ook een kabel/booster genoemd kan worden die ik zou kunnen halen omdat ik daar 0 ervaring mee heb

[ Voor 28% gewijzigd door Weste op 24-08-2020 14:59 . Reden: edit 1: vraag toegevoegd, Edit 2 URL toegevoegd ]