Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Snelle laptop voor school en werk | 300 - 350 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Sindskort ben er ik opzoek naar een goedkope (300 - 350 euro) tweedehands laptop die ik de komende 2 jaar wil gaan gebruiken voor school en werk. Maar door het gigantische aanbod op o.a. Marktplaats zie ik door de bomen het bos niet meer, daarom vraag ik om jullie hulp. Mijn ouders hebben beide aan MacBook Pro en ik vind het beide zeer prettige laptops om mee te werken. Mijn voorkeur gaat daarom dus ook uit naar een MacBook, maar suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Zo heb ik bijvoorbeeld ook gekeken naar een Microsoft Surface, deze bevalt mij qua design ook best wel. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen!

Groet, zwitsalontafel oOo

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Okay, en nu? Er zijn genoeg MB Pro's onder de 350 te krijgen. Wat let je er één te kopen*. Zonder gekheid, wat zijn je eisen, want fysiek op een model lijken dat je mooi vindt is namelijk makkelijk op te lossen, maar als die inmiddels te traag is voor wat je ermee wilt is het alsnog een miskoop...

offtopic:
*ik snap heus dat je iets nieuwers zoekt dan een model uit 2010

[ Voor 8% gewijzigd door br00ky op 23-08-2020 13:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:31:
Okay, en nu? Er zijn genoeg MB Pro's onder de 350 te krijgen. Wat let je er één te kopen*. Zonder gekheid, wat zijn je eisen, want fysiek op een model lijken dat je mooi vindt is namelijk makkelijk op te lossen, maar als die inmiddels te traag is voor wat je ermee wilt is het alsnog een miskoop...

offtopic:
*ik snap heus dat je iets nieuwers zoekt dan een model uit 2010
Ik heb geen idee waar ik op moet letten qua specs, hier heb ik namelijk totaal geen verstand van. De laptop gaat trouwens wel 5 dagen per week mee naar school, dus 13 inch lijkt mij een prima schermgrootte. Mijn vraag aan jullie is nu dus eigenlijk wat de beste laptop (MacBook) binnen mijn budget is als je kijkt naar snelheid, betrouwbaarheid, design en eventueel accuduratie.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:46:
[...] Mijn vraag aan jullie is nu dus eigenlijk wat de beste laptop (MacBook) binnen mijn budget is als je kijkt naar snelheid, betrouwbaarheid, design en eventueel accuduratie.
Dus je vraagt eigenlijk aan ons om alle advertenties door te lopen om jou te vertellen wat de beste is. Als dat zo is, gaat je topic op slot, want daar is het forum niet voor bedoeld ;). Je zult zelf een shortlist moeten maken. Dus, nogmaals, wat zijn je eisen, wat wil je met je laptop gaan doen. Leuk dat je een MB fijn vindt, maar die zijn (ook tweedehands) gemiddeld duurder.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt ja, omdat ik er totaal geen verstand van heb. Hoe moet ik een shortlist maken als ik alleen naar design kijk en ik niet weet waar ik op moet letten? Mijn enige eisen zijn dus dat de laptop snel moet zijn en een strak design moet hebben. Ik moet snel word, exel en powerpoint kunnen gebruiken, snel op internet kunnen surfen en af en toe een kleine game kunnen spelen. Dan blijft er volgensmij al niet zo veel over, of heb ik dat mis?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:08
@Verwijderd Het probleem is een beetje dat er op Tweakers verwacht wordt dat je zelf onderzoek doet en op zijn minst dus kijkt naar welke jou interessant lijken en we hier dan daarop kunnen "schieten".

Je hebt laptop gezien, je kunt filteren op bepaalde prijzen op MP.
Maak gewoon een lijstje met verschillende laptops welke je interessant lijken. Denk namelijk dat er weinig mensen interesse hebben om alle advertenties langs te gaan lopen.

Het enige "zwaardere" in je eisen is af en toe een kleine game. Waar moet dan aan gedacht worden? Patience? Of iets totaal anders?

Even een lijst van hier op Tweakers uit de Vraag en Aanbod.
Let op bij wie je zou kopen. Ofwel, sterren en lees de reviews over die personen. Daarbij kan het wel bij iemand zonder sterren, maar ga dan ophalen en testen.
https://tweakers.net/lapt...AwNDHRA6pJTfRMrlKyMTQ1qAQ

[ Voor 24% gewijzigd door Arunia op 23-08-2020 14:38 ]

Pagina: 1