Hi
Ik zoek een? AMD Ryzen 5 of wachten tot nieuwe serie
Ik heb recent de nieuwste CoD Modern Warfare gekocht, alleen merk ik toch dat bij dit spel niet de volle benodigde FPS (70-90) eruit haal. Heb momenteel een 144Hz scherm. Bij andere spellen als Rainbow Six Siege, GTA V en Fortnite haal ik wel boven de 100 FPS. Heb al een beetje zitten kijken hoe en wat en de AMD Ryzen 5 3600 viel mij erg op, nu zit ik te twijfelen of ik die zal kopen of wachten tot nieuwe serie in de hoop dat de Ryzen 5 3600 in prijs zal verlagen.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer rond de 200 eu.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alternatieven aangezien Intel steeds duurder word en ik zie dat AMD helemaal niet zo slecht wordt gereviewd
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Heb momenteel:
Processor: Intel I5-8600
Videokaart: KFA2 GTX 1060 OC 6GB
Moederbord: Gigabyte B360M DS3H
Geheugen: Team Group Vulcan 16GB
Voeding: Seasonic Focus Plus Gold 550
Ik zoek een? AMD Ryzen 5 of wachten tot nieuwe serie
Ik heb recent de nieuwste CoD Modern Warfare gekocht, alleen merk ik toch dat bij dit spel niet de volle benodigde FPS (70-90) eruit haal. Heb momenteel een 144Hz scherm. Bij andere spellen als Rainbow Six Siege, GTA V en Fortnite haal ik wel boven de 100 FPS. Heb al een beetje zitten kijken hoe en wat en de AMD Ryzen 5 3600 viel mij erg op, nu zit ik te twijfelen of ik die zal kopen of wachten tot nieuwe serie in de hoop dat de Ryzen 5 3600 in prijs zal verlagen.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer rond de 200 eu.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alternatieven aangezien Intel steeds duurder word en ik zie dat AMD helemaal niet zo slecht wordt gereviewd
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Heb momenteel:
Processor: Intel I5-8600
Videokaart: KFA2 GTX 1060 OC 6GB
Moederbord: Gigabyte B360M DS3H
Geheugen: Team Group Vulcan 16GB
Voeding: Seasonic Focus Plus Gold 550
[ Voor 11% gewijzigd door MRiesje op 23-08-2020 13:05 ]