Fitbit: trackers identificeren bijna helft coronagevallen ee

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
Het identificeren van het coronavirus voordat de gebruiker klachten heeft, zal hem of haar niet zoveel helpen als andere, gezonde mensen.
Ik vind dit een verwarrende zin. Helpt identificeren meer and andere mensen? Worden gezonde mensen hier vergeleken met Fitbit-gebruikers? Ik snap echt niet wat @Mark_88 hier zeggen wil.

nieuws: Fitbit: trackers identificeren bijna helft coronagevallen een dag voo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:37
Dat het de gebruiker alleen zodanig helpt dat deze eerder weet besmet te zijn en daar actie op kan ondernemen, bv testen of quarantaine. Het ziekteverloop blijft verder hetzelfde, alleen weet je het eerder.
Gezonde mensen hebben wel veel baat bij het uitvinden van besmetting door gebruikers, doordat deze eerder gaan testen of in quarantaine gaan zullen er minder besmettingen doorgegeven worden aan die gezonde mensen

[ Voor 9% gewijzigd door Teijgetje op 23-08-2020 12:29 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 22:14
Ik heb de zin wat herschreven, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
Teijgetje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:28:
Dat het de gebruiker alleen zodanig helpt dat deze eerder weet besmet te zijn en daar actie op kan ondernemen, bv testen of quarantaine. Het ziekteverloop blijft verder hetzelfde, alleen weet je het eerder.
Gezonde mensen hebben wel veel baat bij het uitvinden van besmetting door gebruikers, doordat deze eerder gaan testen of in quarantaine gaan zullen er minder besmettingen doorgegeven worden aan die gezonde mensen
Uit de context vermoed ik dat je gelijk hebt, maar er staat ‘het zal Fitbit-gebruikers niet zoveel helpen als gezonde mensen’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
Het vaststellen van de aanwezigheid van het coronavirus voordat de gebruiker klachten heeft, zal hem of haar niet zoveel helpen als andere, gezonde mensen om hem heen.
Ik vind hem nog steeds verwarrend. ‘Het vaststellen (...) zal minder helpen dan de mensen om hem heen’. Technisch klopt het nu wel, maar zelf had ik een ontkenning verwijderd:

Het vaststellen van de aanwezigheid van het coronavirus, voordat de gebruiker klachten heeft, is vooral nuttig voor de mensen om hem heen.

[ Voor 26% gewijzigd door 84hannes op 23-08-2020 14:36 ]