.
[ Voor 99% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 06-09-2020 18:07 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 06-09-2020 18:07 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het is natuurlijk eigenlijk ook wel apart dat het na een fabrieks reset nog steeds fout is. Dan zou je bijna gaan denken aan een losse connector naar het lcd ofzo.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:00:
Dat was het niet. Alles stond al op uit.
[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 23-08-2020 12:05 ]
Nee het is op alle sites met een foto. De kleuren zijn gewoon niet goed.Will_M schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:04:
Ligt 't niet aan de foto op de site van NU.NL? Als ik dat artikel hier op m'n MacBook Pro bekijk dan is die foto ook alles behalve 'scherp' en lijkt 't ding met een 'aardappel-telefoon' uit 't jaar kruik genomen te zijn....
Wat gebeurd er als je met de back en/of front -camera van de iPad een foto maakt en die vervolgens bekijkt?Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:05:
[...]
Nee het is op alle sites met een foto. De kleuren zijn gewoon niet goed.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik had al wat geklopt op de achterkant. Geen verschil. Ook proberen wat te torderen deed niks.Incognitum schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:03:
Vreemde tip maar het werkte bij mij wel. Sla een met de platte hand op de achterkant van de iPad. Waarschijnlijk een los contact ergens.
Dan zijn de kleuren ook niet goed. Het lijkt een soort negatiefWill_M schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:07:
[...]
Wat gebeurd er als je met de back of front -camera van de iPad een foto maakt en die vervolgens bekijkt?
Je mag best hard slaan. Niet te ‘bang’ zijn. Heb ook vaker iets harder moeten slaan.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:07:
[...]
Ik had al wat geklopt op de achterkant. Geen verschil. Ook proberen wat te torderen deed niks.
Een hamer??ppeterr schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:15:
Op yt zie ik ze zelfs met een hamer op de achterkant een tik geven om het op te lossen...
Nee het is hoogstwaarschijnlijk hardware.Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:35:
Ik overweeg een oudere ios met dfumode erop te zetten.
Zou dat nog lukken?
Canon EOS R | Olympus OM-1
Als ik een foto maak met de iPad en naar mezelf mail op de pc dan ziet het er prima uit. Op de iPad is het beeld van de camera niet goed, ook een soort negatief / kleuren vervormingFeareX schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:13:
Als je een screenshot maakt met je iPad en die even naar je computer of telefoon doorstuurt. Zijn de kleuren dan nog steeds verkeerd?
Zo ja; in je instellingen gaan graven. Kan misschien ook een safari plugin zijn.
Canon EOS R | Olympus OM-1
En oudere iOS erop zetten zou sowieso niet werken. Wordt niet meer ondertekend door Apple.WouterL schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Nee het is hoogstwaarschijnlijk hardware.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
YepHackus schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:36:
@Speedy_Gonzalez iPad up-to-date ? (iPadOS 13.6.1)
Die instelling lijkt de air 2 niet te hebben, nog even gekeken op mijn pro (2017) en die heeft dat wel.slijkie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:38:
Ga even naar:
Instellingen -> Beeldscherm & Helderheid -> True Tone even uit en/of aan.
Nope, sorry mijn foutSpeedy_Gonzalez schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 19:13:
[...]
Die instelling lijkt de air 2 niet te hebben, nog even gekeken op mijn pro (2017) en die heeft dat wel.
Zou die instelling daar wel moeten zitten op de air 2 ?
Ik was zojuist foto's aan maken van het scherm zodat het meer duidelijk word wat ik nu wel en niet zie.KnoxNL schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 19:19:
Wat wel vreemd is is dat het qua kleuren niet het gehele scherm betreft. Dat sluit nog steeds niet uit of het hardware of software is.
Maar 1 ding valt me op wat nog niemand gevraagd heeft: Wat bedoel je met "de letters van het toetsenbord schijnen door"? Op de foto niet te zien namelijk.
Ik vermoed daarom stiekum toch een gevalletje hardware (druk waardoor het scherm/stekker het begeven heeft). Software besluit niet zomaar een toetsenbord achter een webpagina te renderen
Lijkt er nu inderdaad op dat er een of ander wankel contact is.KnoxNL schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 19:44:
Hardware dus. En dan waarschijnlijk het stekkertje waar eerder aan gerefereerd is.
[ Voor 78% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 31-08-2020 19:56 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq