Marktplaats inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.190 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits2345
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-08-2020
Mijn vraag

Indien ik wil inloggen op mijn account bij Marktplaats krijg ik eerst de melding dat mijn gebruikersnaam en/of mijn wachtwoord niet juist is, probeer ik dan opnieuw in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan moet ik mijn wachtwoord “om veiligheidsredenen” wijzigen. Als ik dat doe kan ik op de website inloggen. Bij de Marktplaats app kan ik niet inloggen, want daar krijg ik telkens opnieuw het verzoek mijn wachtwoord te wijzigen. Ben ik eenmaal op de website ingelogd dan kan ik er enige tijd gebruik van maken, totdat ik uitgelogd word en daarna begint het “feest” van inloggen van voor af aan.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

IPadOS 13.6.1
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik ben NIET geblokkeerd door Marktplaats. Cookies heb ik gewist. Marktplaats app al vele keren opnieuw geïnstalleerd. Marktplaats heeft vooralsnog geen oplossing voor dit probleem.
...
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb dit probleem alléén met Marktplaats, al mijn andere apps met gebruikersnamen en wachtwoorden doen het prima.

Alvast bedankt voor de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 18:08
Klinkt als een bug bij Marktplaats, geef het aan ze door.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is iets waar de helpdesk van Marktplaats je beter mee kan helpen als wij. Je kan ze contacteren via de chat op https://help.marktplaats....t-opnemen-met-marktplaats.

Gezien ik hier verder weinig discussiewaarde in zie, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.