Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pw] sliders bij filters niet op X te zetten

Pagina: 1
Acties:

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:44
L.S.,

De sliders bij de PW filters kan ik enkel in X<-->Y zetten, niet alleen X. Zie de onderstaande screenshots.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cPiPkzX_l3GVm6n0L1SiPQI8_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N6RWXUFxbJVt5J1VzujqoIEC.png?f=fotoalbum_large

Om de sliders op 1x óf op 2x te zetten moet ik via de PC de filters handcursormatig instellen, dan lukt het wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CyDL8lJVBsTmM_SH3NuZC8HIK0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DA5VoFa02yssLUdAqQ9ml4Uq.png?f=fotoalbum_large

Is het een idee om de begin- en eindrange slider te fixeren op waarde X wanneer daar op wordt gedrukt? Dus stel dat ik op '3x' druk (en niet op de slider klik) dat de beide sliders daarop springen?

Ik weet niet goed of ik dit bij bugs of feature requests moet plempen. Sorry als ik verkeerd heb gegokt :P

Gr Kuus

Team anti-scalp - wauw..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

crisp

Devver

Pixelated

Is het een idee om de begin- en eindrange slider te fixeren op waarde X wanneer daar op wordt gedrukt? Dus stel dat ik op '3x' druk (en niet op de slider klik) dat de beide sliders daarop springen?
Ik betwijfel of dat in alle gevallen wel de meest logisch actie is. Ik denk dat de sliders vaker gebruikt worden om een range aan te geven dan om een enkel punt te selecteren...

Intentionally left blank

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:44
@crisp oh dat sowieso. Ik erger me er buitenproportioneel aan dat een slider mij beperkt in mijn zoekopdracht. UI die UX beperkt en dat soort one-liners. Maar dat ligt aan mij en is geenzins een verwijt.
Prio int.max?

Team anti-scalp - wauw..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

crisp

Devver

Pixelated

Geen prio denk ik; het is imo geen bug en als featurerequest heeft het denk ik ook geen kans van slagen omdat naar mijn mening de huidige behaviour logischer is.

Intentionally left blank