Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonyo0405
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 22:21
Als eerste de desbetreffende GPU:

pricewatch: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC

Het zit zo: Toen ik de GPU uit de doos haalde zag alles er perfect uit, geen deuken in de doos of iets dergelijks, product was in goede staat.

Ik heb de GPU toen in mijn pc, die ik toen als testrun in elkaar had gezet buiten de case, gestopt en deze gestart. Alles werkte, maar vanaf dat moment deed de rechter fan ook al niets. Op dat moment dacht ik nog dat dit misschien een feature was, dat misschien de rechter fan expres stopt met draaien om minder geluid te maken. Dit blijken de andere 2 namelijk wel te doen.

Ook wanneer ik de linker en rechter fan (gekoppeld op 1 kanaal) forceer op 100% doet de rechter fan helemaal niets.

Tot slot heb ik de kaart nog visueel bekeken. Niets mis mee. De rechter fan kabel zit aan de buitenkant van de kaart, de connector en kabel zien er nog helemaal intact uit.

Ik loop echt vast en denk dat het om een defect gaat, misschien dat iemand van jullie een antwoord voor mij heeft _/-\o_

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:31

nelizmastr

Goed wies kapot

Als bij een stresstest de fan niet gaat draaien dan is-ie idd dood. Gevalletje RMA.

I reject your reality and substitute my own