Strato Instellen met GSUITE

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianKoper
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14-09-2024
Mijn vraag
Ik heb mn domein hosting bij strato het domein is al geverifieerd nu wil ik het instellen met gmail maar de mx records kan ik wel aanpassen maar de prioriteit niet alleen 10 een 100 maar ik moet 1 hebben kan iemand mij hier me helpen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd de prioriteit voor de MX Record Te Zetten

AUB Help me

Mvg Damian K

Beste antwoord (via DamianKoper op 27-08-2020 13:10)

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Je moet je niet blind staren op de exacte prioriteiten. Stel de prioriteit in zoals die mogelijk is bij je hostingprovider. Als 10 de hoogste prioriteit is bij Strato, dan zet je prioriteit 1 op 10, 5 wordt 20 en 10 wordt 30. De MX records worden dan alsnog in de goede volgorde gebruikt.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Je moet je niet blind staren op de exacte prioriteiten. Stel de prioriteit in zoals die mogelijk is bij je hostingprovider. Als 10 de hoogste prioriteit is bij Strato, dan zet je prioriteit 1 op 10, 5 wordt 20 en 10 wordt 30. De MX records worden dan alsnog in de goede volgorde gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianKoper
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14-09-2024
Droefsnoet schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:31:
Als ik dat doe geeft die dit aan https://prnt.sc/u453bx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
En wat is het probleem? Heb je Wikipedia: MX record gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1OO
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 18:40
@DamianKoper hoe heb je dit nu opgelost? Heb namelijk hetzelfde probleem. Strato staat alleen maar toe om Prioriteit 'Hoog' en 'Laag', wat zich vertaalt tot 10 en 40.

Google vereist echter prioriteit 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:09

nelizmastr

Goed wies kapot

B1OO schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 17:52:
@DamianKoper hoe heb je dit nu opgelost? Heb namelijk hetzelfde probleem. Strato staat alleen maar toe om Prioriteit 'Hoog' en 'Laag', wat zich vertaalt tot 10 en 40.

Google vereist echter prioriteit 1...
Gewoon doen zoals in ‘t topic gezegd. In jouw geval de primaire op hoog en evt. secundaire op laag.

Dat, of een betere hoster zoeken als google ‘t niet accepteert.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1