Vaatwasser aangezet maar stroom moet in huis eraf. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.870 views

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:33
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven? Zometeen komt een electricien wat elektra aansluiten, in mijn domheid heb ik zojuist de vaatwasser aangezet die komt dus zo zonder stroom...

Wat kan ik het beste doen? wachten kan niet.

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
Is dit een serieuze vraag? Wat dacht je van de vaatwasser voorzichtig openen en uitzetten?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

Vaatwasser pikt het programma wel weer op, en zo niet dan pompt ie eerst droog en kun je opnieuw starten.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Stroom eraf doen zodra hij het vraagt :+
Mocht je vaatwasser vol water staan dan is er vast wel een knoppen combinatie om de waterafvoer achteraf te starten, of gewoon het programma opnieuw draaien.

Try SCE to Aux

• TweakerVincent
ok tnx :)

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
Heb je zowaar drie opties in 1 minuut :p

• TweakerVincent
:D Stroom weer erop, hij gaat gewoon verder met programma zonder iets te doen.

Wist even niet wat ik moest doen :P

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:28

mwa

Not sure if you are joking... :?

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-01 20:51

GerritGekke

Gamechanger

😂 een dag niet gelachen ... _O-

Edit: domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden. Je vraag is volgens mij al beantwoord

[ Voor 64% gewijzigd door GerritGekke op 22-08-2020 18:20 ]

 Karma

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

In grote delen van de wereld is het niet vanzelfsprekend dat er lang genoeg stroom is om de vaatwasser een programma te laten afronden. Daar wordt gewoon rekening mee gehouden als ze zo'n apparaat ontwikkelen.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:09

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Inderdaad, zelfde geldt voor je wasmachine bij plotselinge stroomuitval. Gaat 9 van de 10 keer verder waar deze gebleven was met z'n programma. Koelkast 't zelfde verhaal.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:13
Denk dat de electricien wel weet hoe hij je huis stroomloos kan maken. Vermoedelijk gaat dan ook je vaatwasser uit.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• TweakerVincent
downtime schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:21:
[...]

In grote delen van de wereld is het niet vanzelfsprekend dat er lang genoeg stroom is om de vaatwasser een programma te laten afronden. Daar wordt gewoon rekening mee gehouden als ze zo'n apparaat ontwikkelen.
:) ja logisch maar ik heb een trauma opgelopen met deze vaatwasser. Dag 3 toen ik nieuw huis in ging ging hij kapot. Maar ging goed gelukkig en uiteraard logisch

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 17:11
[...]

Onze vaatwasser is vorige week inderdaad onderbroken door een rotating outage en ik zat eigenlijk met dezelfde vraag als TS haha.

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:41

MLLL

Palm Treo 650

PD2JK schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:31:
Inderdaad, zelfde geldt voor je wasmachine bij plotselinge stroomuitval. Gaat 9 van de 10 keer verder waar deze gebleven was met z'n programma. Koelkast 't zelfde verhaal.
Heb jij een keuzemenu op je koelkast?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:02
Lees even in het boekje. Vaak is er een optie om het programma te onderbreken en droogpompen te forceren.

Door twee knopjes even in te houden, of een knopje 5 seconden ofzo.

Dit is handig om te weten, mocht hij ook lekken ofzo.

• TweakerVincent
jeroen3 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:03:
Lees even in het boekje. Vaak is er een optie om het programma te onderbreken en droogpompen te forceren.

Door twee knopjes even in te houden, of een knopje 5 seconden ofzo.

Dit is handig om te weten, mocht hij ook lekken ofzo.
ik zat vanmiddag idd snel de handleiding te lezen maar vond niks en geen tijd toen meer.

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-01 21:57
[...]

Totaal offtopic, maar je naam is wel behoorlijk toepasselijk hahaha.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mooi dat het gelukt is. Graag de volgende keer een uitgebreide topicstart, dit lijkt nergens op.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.