Website verwijderen van FTP - welke mappen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
Hallo,

ik wil een bestaande website verwijderen van de FTP server.
Maar via mijn hostingprovider kan ik nergens vinden welke mappen ik in de FTP moet laten staan en welke niet?

De website gaat binnenkort onderhouden worden door iemand anders, maar die gaat hem zelf helemaal opbouwen via Wordpress. Hij blijft echter wel bij de huidige hostingprovider.

De hostingprovider is Antagonist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

stefan1187 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:08:
Hallo,

ik wil een bestaande website verwijderen van de FTP server.
Maar via mijn hostingprovider kan ik nergens vinden welke mappen ik in de FTP moet laten staan en welke niet?

De website gaat binnenkort onderhouden worden door iemand anders, maar die gaat hem zelf helemaal opbouwen via Wordpress. Hij blijft echter wel bij de huidige hostingprovider.

De hostingprovider is Antagonist.
Ik denk dat diegene dat zelf wel weet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is van afstand niets over te zeggen: hangt af van de details...Kijk in documentatie, html, andere code, etc.

Ik zou zeggen: maak een goede backup. En laat het over aan degene die er verstand van heeft / zou moeten hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als er een compleet nieuwe website komt te draaien, dan heb je in principe de oude bestanden voor je website niet meer nodig. Waarschijnlijk heb je wel ergens eeen directory met de naam van de site, of in elk geval een directory waar je index.html/php instaat.

Maar als je geen idee hebt, laat het over aan degene die de WordPress stie gaat inrichten. Die zal het ding toch moeten installeren op de server, en 't spul moeten uploaden op de juiste plek. Dan kan die gelijk de oude dingen opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 16:28
Er kan en zal ook nog een database bij horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zorg je er ook voor dat je de gebruikersnaam en wachtwoord van de oude beheerder verwijdert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vaak is de hoofdmap /public_html, /http_docs, /htdocs of /www. Daarin staat je site. Maar het kan ook dat er delen buiten die map staan.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
AW_Bos schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:52:
Vaak is de hoofdmap /public_html, /http_docs, /htdocs of /www. Daarin staat je site. Maar het kan ook dat er delen buiten die map staan.
Dit kan ik beamen, ik heb ervaring met /public_html en /httpdocs. Gezien Antagonist DirectAdmin gebruikt vermoed ik dat het de map /public_html is.

Doorgaans zijn mappen die je niet mag verwijderen wel beschermd, dus dikke kans dat je niks teveel kan verwijderen.
Pagina: 1