Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerstboompje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-05 09:27
Beste lezer,

Zoals je in de titel kan lezen gaat het om een i7-3770 en GTX 1050TI 4GB. Als ik op die PC GTA5 wil spelen blijven de frames 45-55. dit is zo met normal / low en zelfde met high. lijkt wel of wat ik ook doe geen invloed heeft op de FPS.

iemand een idee hoe het kan of heb ik gewoon pech?

of is dit een bottleneck?

de pc heeft overigens 12GB RAM | i7-3770 | GTX 1050 TI 4GB | 120GB SSD | 500GB HDD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:27
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel de max is wat je pc uit kan poepen ja. Dat is een processor uit 2013 uit mijn hoofd en je gpu is ook geen krachtpatser....

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerstboompje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-05 09:27
Jelle Brolnir schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:57:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel de max is wat je pc uit kan poepen ja. Dat is een processor uit 2013 uit mijn hoofd en je gpu is ook geen krachtpatser....
klopt, dit is mn 2e pc... dus wil er verder niet (veel) geld meer insteken. maar zie op internet wel mensen die 70+ fps halen met soortgelijke hardware dus ik begrijp niet wat er mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 06:50
Misschien eerst even kijken met een programma als MSI Afterburner hoeveel CPU / GPU / RAM etc er in gebruik is tijdens de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:57
Nee, ik denk dat de game een slechte performantie heeft. Door de laatste patches heb ik hier en daar gelezen.
Probeer eens anders Vsync uit te zetten. En in borderless windowed mode te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

BM

Moderator Spielerij
@Kerstboompje ik verplaats je topic even naar een iets beter passend subforum

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-06 23:10
Eerlijk gezegd vind ik deze FPS waardes op dit systeem evengoed nog behoorlijk snel.

Ik heb ook zwaardere configuraties gezien die al moeite hebben stabiel boven de 60+ te blijven.

Daarnaast is GTA V niet één van de best geoptimaliseerde games op de PC.

En de reden dat je niet meer FPS eruit perst is denk ik toch je combi van CPU/Geheugen. Die zijn gewoon te gedateerd.

Je kan eens kijken of je die kan vervangen door een setje als B450/550 met een Ryzen 3600 en 3200Mhz of sneller geheugen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1