Toon posts:

Wat waren de gevolgen van de atoombommen op H en N

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er zijn 2 atoombommen uitgegooit op 2 japanse steden. Wat waren de gevolgen hiervan? en hoe werd die atoombom uitgegooit.

Volgens mij gebeurde dit met een vliegtuig en een parachute.

Verwijderd

Er zijn duizenden boeken hierover geschreven. Ga naar de bibliotheek en doe wat moeite voor een antwoord :r |:(

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Gevolgen zijn dat nu alle jappaners spleetogen hebben. (oe wat een fel licht) volgens mij is dit makkelijk op te zoeken met google ofzo.

Verwijderd

Lekker lullige opmerking, van die spleetogen, maar goed. De gevolgen zijn dat nu nog steeds mismaakte kinderen worden geboren ten gevolge van die rotbommen. Lijkt me erg genoeg.
En aangezien ik momenteel zelf zwanger ben kan ik me wel voorstellen dat dat heel erg moet zijn. Ik moet er ook niet aan denken.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-01 18:06

Opa

Nu Multifocaal!

idd ff www.google.com gebruiken.
Gebruik deze trefwoorden maar:
Enola Gay, Nagasaki, Hiroshima, "Fat Man", "Little Boy", "atomic bomb" " b-29 superfortress".

Have fun.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Is niet lullig bedoeld. bij deze mijn excuses. De gevolgen zijn idd verschrikkelijk.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 09 augustus 2001 13:22 schreef victorvo het volgende:
idd ff www.google.com gebruiken.
Gebruik deze trefwoorden maar:
Enola Gay, Nagasaki, Hiroshima, "Fat Man", "Little Boy", "atomic bomb" "flying fortress".
Zul je weinig vinden, de Enola Gay was geen B-17 Flying Fortress, maar een B-29 Super Fortress.

Enneh, de gevolgen van Little Boy en Fat Man? Dat er een einde kwam aan de Tweede Wereldoorlog en naar schatting één miljoen levens werden gered.

Virussen? Scan ze hier!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-01 18:06

Opa

Nu Multifocaal!

Op donderdag 09 augustus 2001 13:26 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Zul je weinig vinden, de Enola Gay was geen B-17 Flying Fortress, maar een B-29 Super Fortress.
Thanx, khad het al gezien op deze site.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 13:24 schreef tec het volgende:
Is niet lullig bedoeld. bij deze mijn excuses. De gevolgen zijn idd verschrikkelijk.
Tis je vergeven hoor :)

Enola Gay is overigens ook een nummer van Orchistral Manouvres in the Dark (voor de jongeren onder ons, groep van vroeger :D :D), leuk, weet ik gelijk waar die titel vandaan komt.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Dit kan je zelf best uitzoeken, daar is W&L niet voor. Kom maar terug als je er een discussie over op wilt zetten. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.