De desktop heeft na een jaartje of 6/7 de geest gegeven dus het wordt tijd voor wat nieuws, daarom nu de overstap naar een Ltp.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen:
Wot / WoW, War thunder, League of legends, assasins creed, Gta V, skyrim, farcry.
Dagelijkse standaard dingen, lichte foto en film bewerking.
Wat is je budget?
Zo om en na bij de €1500, mag iets meer/ minder zijn
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het gewicht is niet van invloed, zal enkel een keer meegenomen worden, rest is vaste plek.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb geen voorkeur voor een bepaald merk, wel neig ik meer richting de Ryzen omdat je er toch vrij veel positiefs over hoort.
M'n zoon heeft op dit moment een Hp omen ( Intel) en die bevalt hem goed, neefje van hem een msi (Intel) en bevalt ook, merk voor mij maakt dus eigenlijk niet uit.
Wel opslag voldoende, heb er een hekel aan als boel zo vol is, 2 schijven natuurlijk ook mooi.
Wel zou ik minimaal een jaartje of 4 met de ltp willen doen.
.
Onderstaande laptops wekten wel mn intresse.
pricewatch: Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T
https://www.skikk.eu/laptops/17gknr
pricewatch: Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60092MH)
Maar misschien dat jullie andere opties hebben.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen:
Wot / WoW, War thunder, League of legends, assasins creed, Gta V, skyrim, farcry.
Dagelijkse standaard dingen, lichte foto en film bewerking.
Wat is je budget?
Zo om en na bij de €1500, mag iets meer/ minder zijn
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het gewicht is niet van invloed, zal enkel een keer meegenomen worden, rest is vaste plek.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb geen voorkeur voor een bepaald merk, wel neig ik meer richting de Ryzen omdat je er toch vrij veel positiefs over hoort.
M'n zoon heeft op dit moment een Hp omen ( Intel) en die bevalt hem goed, neefje van hem een msi (Intel) en bevalt ook, merk voor mij maakt dus eigenlijk niet uit.
Wel opslag voldoende, heb er een hekel aan als boel zo vol is, 2 schijven natuurlijk ook mooi.
Wel zou ik minimaal een jaartje of 4 met de ltp willen doen.
.
Onderstaande laptops wekten wel mn intresse.
pricewatch: Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T
https://www.skikk.eu/laptops/17gknr
pricewatch: Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60092MH)
Maar misschien dat jullie andere opties hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door pachmo op 22-08-2020 09:06 ]