Vraag

• Pepeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-10 19:57
Beste Tweakers,

Ik zou graag de opvolger van "mi 9t pro" willen.
Nu vind ik dit best ingewikkelder dan ik had gehoopt...

Komt er nog een "mi 10t pro" of is dit de "poco f2 pro"?
Want de K30 pro is enkel voor China of is deze ook in Europa?

Ik snap het eerlijk gezegd niet.. Welke van deze telefoons is nu voor Nederland en België?

(ik ben nu al even aant het lezen maar ik snap het niet, mijn excuses)

[ Voor 9% gewijzigd door Pepeee op 21-08-2020 20:08 ]

Beste antwoord (via Pepeee op 22-08-2020 08:44)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Haha, je bent niet de enige die verward raakt met de benamingen van Xiaomi. Maar, je zit op de goede route, de Poco F2 Pro wordt gezien als de opvolger van de Mi 9T Pro.

Grootste nadeel van de F2 is het gebrek aan 5G banden die voor NL en BE ondersteund worden door de antenne opzet van de telefoon want de processor zou het wel aankunnen. Verder is het vrijwel de beste, meest complete telefoon in zijn prijsklasse.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Haha, je bent niet de enige die verward raakt met de benamingen van Xiaomi. Maar, je zit op de goede route, de Poco F2 Pro wordt gezien als de opvolger van de Mi 9T Pro.

Grootste nadeel van de F2 is het gebrek aan 5G banden die voor NL en BE ondersteund worden door de antenne opzet van de telefoon want de processor zou het wel aankunnen. Verder is het vrijwel de beste, meest complete telefoon in zijn prijsklasse.

• Pepeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-10 19:57
swhnld schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 22:35:

Ok dan zat ik toch een beetje goed ja haha 😁
Dankjewel voor de reactie!