Ziggo connect box aansluiten met f connector

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:18
Op dit moment heb ik de router van Ziggo in de woonkamer staan, maar ik wil de modem graag in de meterkast zetten vanwege het aanleggen van een bekabeld netwerk.
Het eerste punt, groene kabel is in de meterkast. Er loopt een splitter na het eerste punt (UPC). Hierop is een kabel aangesloten dat naar de woonkamer gaat voor televisie en er is nog één punt over voor de connectbox. Echter is dit een f connector punt. Ziggo heeft hiervoor geen kabel geleverd.
Wat is het handigst? Een f connector kabel tussen de connectbox en splitter zetten of gaat dit voor teveel verlies zorgen? Dit heb ik volgens mij ergens in een oudere topic gelezen.
Ik heb hierin geen ervaring. Alle hulp is welkom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2B7Zak5MSjHLNcEq2ka5tt9ObY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YPcTMTwl7gUgRK7bYZSZf0X7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/knnvAWzpbLt25lEFikzkBbQmucQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKnf6B3jihbDyPwBMT6iqK2O.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via bRuud83 op 21-08-2020 20:22)

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:30
Het Ziggo signaal is meer dan voldoende om na splitten genoeg voor over te houden voor die connectbox.
Dus gewoon een f -connector kabel op die splitter aansluiten.
Overigens levert Ziggo altijd zo'n kabel mee.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:30
Het Ziggo signaal is meer dan voldoende om na splitten genoeg voor over te houden voor die connectbox.
Dus gewoon een f -connector kabel op die splitter aansluiten.
Overigens levert Ziggo altijd zo'n kabel mee.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.