Microsoft zet dns-over-https standaard aan in Canary-builds

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:47

edeboeck

mie noow noooothing ...

Topicstarter
nieuws: Microsoft zet dns-over-https standaard aan in Canary-builds van Edge
quote: Uit het artikel
Gebruikers die die optie kiezen kunnen kiezen tussen vier resolvers: Cloudflare, Quad9, Google en CleanBrowsing.
@TijsZonderH Ik vroeg me af waarom je CleanBrowsing als enige van de 4 linkt? Niet bedoeld als afbrekende kritiek, wel omdat ik voelde dat het me verraste dat er maar 1 link stond.

Beste antwoord (via edeboeck op 21-08-2020 19:03)

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:19

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Omdat ik er vanuit ging dat de meeste mensen Cloudflare, Quad9 en Google wel kennen als het gaat om dns-providers. Bovendien zie je die elke keer terug als het om DoH gaat, maar CleanBrowsing is een wat opvallende vreemde eend in de bijt. Vandaar de link zodat je er meteen meer over kunt leren :)

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Omdat ik er vanuit ging dat de meeste mensen Cloudflare, Quad9 en Google wel kennen als het gaat om dns-providers. Bovendien zie je die elke keer terug als het om DoH gaat, maar CleanBrowsing is een wat opvallende vreemde eend in de bijt. Vandaar de link zodat je er meteen meer over kunt leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:47

edeboeck

mie noow noooothing ...

Topicstarter
Ok, thanks! Quad9 kende ik niet en Cloudflare kende ik enkel van bescherming tegen DDoS, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Wellicht dat ik dan een beetje vanuit mijn bubbel geredeneerd heb. Maar goed, ook zonder link lijkt het me niet superlastig meer informatie te vinden :P