Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepw98
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-08-2020
Hallo,
Na een aantal maanden gebruik gemaakt te hebben van mijn rokits ben ik er achter gekomen dat uit 1 van de speakers een brommend geluid komt en dat dit geluid ook zeer dof is. Mijn andere rokit geeft wel de hoge tonen goed weer maar de tonen van de "kapotte" Speaker lijken wel zwart wit...

Ik heb geprobeerd verschillende kabels erop aan te sluiten maar dit mocht allemaal niet baten...

Weet iemand wat ik hier aan kan doen of hebben mensen hetzelfde probleem ondervonden?

Graag hoor ik van jullie!

Beste antwoord (via joepw98 op 21-08-2020 19:31)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:11
Garantie :Y

Lichtpuntje...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:11
Garantie :Y

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepw98
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-08-2020
helaas via marktplaats gekocht...

• Flipking94
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-10 18:26
Gebruik je hem op de pc? Dan loont het om eens de geluidsdrivers te updaten.

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Dit klinkt ergens als een ground-loop. Hoe doet de (kapotte) speaker het op een andere audiobron? Bij voorkeur testen met een apparaat dat niet aan het lichtnet zit aangesloten zoals een telefoon.

Daarnaast kan het ook zijn dat de interne voeding van de KRK overleden is. KRK staat er namelijk om bekend een aantal speaker-series te hebben waar slechte elco’s (elektrolytische condensatoren) in de voeding gebruikt worden. Als zo’n elco gaat lekken is het einde oefening. Als je zelf een beetje handig bent met elektronica en een soldeerbout kan je zelf de elcos vervangen.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |