Beste mensen,
Leuk, mijn dochters gaan beiden naar dezelfde entree opleiding!
Dan even de eisen aan de laptop:
- minimaal i3 of i5
- 128 Gb SSD
- 15 inch
- maximaal 1,6 kilo........
- resolutie 1920x1080
- 4 gb ram
- Dualband wireless AC (?)
- accuduur van minimaal 5 uur(!)
- Géén: Macbook, Surface, Chromebook, tablet, Google als OS; alleen W10
Zo, dat zijn nogal wat eisen voor een éénjarige entree opleiding!
Tel daarbij op: per persoon 550 euro(!!) aan boeken én 1202 euro pp aan schoolgeld........en je kan je voorstellen dat ik een traantje laat.
Leuk hoor, maar als ik zo'n laptop zoek bij bijvoorbeeld Koel blauw, dan krijg je een "Ideapad" waarbij niet eens aangegeven staat wat het OS nu eigenlijk is........("Dat weet iedereen toch wel joh") Ik niet dus.
Die kost een kleine 600 euro, maar degene die ik denk dat het zou moeten zijn, is dan weer een dikke 1200.
Dus zit ik hier, om mijn meiden een jaartje naar school te laten gaan, tegen een kostenpost van een dikke 5000 euro aan te hikken.
Heeft iemand suggesties hoe ik dat nou aan kan pakken met die laptops?
Leuk, mijn dochters gaan beiden naar dezelfde entree opleiding!
Dan even de eisen aan de laptop:
- minimaal i3 of i5
- 128 Gb SSD
- 15 inch
- maximaal 1,6 kilo........
- resolutie 1920x1080
- 4 gb ram
- Dualband wireless AC (?)
- accuduur van minimaal 5 uur(!)
- Géén: Macbook, Surface, Chromebook, tablet, Google als OS; alleen W10
Zo, dat zijn nogal wat eisen voor een éénjarige entree opleiding!
Tel daarbij op: per persoon 550 euro(!!) aan boeken én 1202 euro pp aan schoolgeld........en je kan je voorstellen dat ik een traantje laat.
Leuk hoor, maar als ik zo'n laptop zoek bij bijvoorbeeld Koel blauw, dan krijg je een "Ideapad" waarbij niet eens aangegeven staat wat het OS nu eigenlijk is........("Dat weet iedereen toch wel joh") Ik niet dus.
Die kost een kleine 600 euro, maar degene die ik denk dat het zou moeten zijn, is dan weer een dikke 1200.
Dus zit ik hier, om mijn meiden een jaartje naar school te laten gaan, tegen een kostenpost van een dikke 5000 euro aan te hikken.
Heeft iemand suggesties hoe ik dat nou aan kan pakken met die laptops?