Hoi medetweakers,
Voor mij is elektronica-modden nieuw, dus als deze vraag al miljoen keer beantwoord is, stuur me gerust door. Ik kon in een uur googlen geen antwoord vinden...
Vraag: Ik wil een zo klein mogelijk systeempje maken bestaande uit:
- led of laser (liefst rode én groen licht (met 1 of twee lichtbronnen)
- ontvangertje (draadloos) signaal
- batterijtje
- liefst waterdicht
Los een zendertje om het systeempje aan/uit rood/groen te laten oplichten.
Dit systeempje ziet er uit als wat ik zou willen, maar dit is bedoeld een led-strip aan te sturen en werkt niet op batterij. Als het ene uiteinde nou gewoon een ledje was dat de verschillende kleuren kan weergeven en het zou draaien op een knoopcel, dan was is het perfect.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zRFBFBFAJZ612aKReWOfsTWw.png?f=user_large)
Enig idee hoe ik dit kan maken of waar ik het kan kopen? Of waar ik moet beginnen (met zoeken)?
Bedankt!!
Voor mij is elektronica-modden nieuw, dus als deze vraag al miljoen keer beantwoord is, stuur me gerust door. Ik kon in een uur googlen geen antwoord vinden...
Vraag: Ik wil een zo klein mogelijk systeempje maken bestaande uit:
- led of laser (liefst rode én groen licht (met 1 of twee lichtbronnen)
- ontvangertje (draadloos) signaal
- batterijtje
- liefst waterdicht
Los een zendertje om het systeempje aan/uit rood/groen te laten oplichten.
Dit systeempje ziet er uit als wat ik zou willen, maar dit is bedoeld een led-strip aan te sturen en werkt niet op batterij. Als het ene uiteinde nou gewoon een ledje was dat de verschillende kleuren kan weergeven en het zou draaien op een knoopcel, dan was is het perfect.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zRFBFBFAJZ612aKReWOfsTWw.png?f=user_large)
Enig idee hoe ik dit kan maken of waar ik het kan kopen? Of waar ik moet beginnen (met zoeken)?
Bedankt!!