Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CUI
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-08-2020
Hallo

Ik heb onlangs een nieuwe switch gekocht (nog niet geïnstalleerd). Ik heb nog een oude Nintendo Switch thuis liggen. Deze zou ik graag thuis vast willen gebruiken, de nieuwe om mee onderweg te kunnen spelen. Zou er iemand mij de stappen kunnen uitleggen om mijn nieuwe te installeren met mijn zelfde account maar waarbij ik nog steeds kan spelen op mijn account op mijn oude switch.

Bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Iedereen die het hoofdsysteem voor je Nintendo-account gebruikt, kan de gedownloade software spelen die je met je Nintendo-account hebt gekocht.Je kunt per Nintendo-account één hoofdsysteem registreren.Als je met je Nintendo-account inlogt op andere systemen die niet geregistreerd zijn als hoofdsysteem, heb je nog steeds toegang tot de downloadbare software die je met je Nintendo-account hebt gekocht. Andere spelers hebben echter geen toegang tot jouw software op elk systeem dat niet het hoofdsysteem is.

Volg deze link voor meer informatie.

https://www.nintendo.nl/S...-registreert-1442572.html

https://www.nintendo.nl/S...steem-wissen-1364365.html

[ Voor 78% gewijzigd door Breezers op 21-08-2020 13:58 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CUI
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-08-2020
Doe ik als eerste stap op mijn nieuwe switch inloggen door gebruiker overdragen. Of moet ik gebruiker overdragen op oude?

[ Voor 79% gewijzigd door CUI op 21-08-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:05
Je kan gewoon met je Nintendo account inloggen op de nieuwe Switch en je games daar spelen. Het hoofdsysteem/secundaire systeem verhaal is belangrijk omdat je op het secundaire systeem in principe online moet zijn om digitale games van je account te spelen. Vuistregel: de console die het minst vaak internet zal hebben, maak je best je hoofdsysteem.

Een volledige system transfer is in principe niet nodig :)

Wat je savegames betreft: als je Nintendo Switch Online hebt, staat het meeste in de cloud. Mocht je dat niet hebben, kan je manueel savegames transfereren van één Switch naar een ander. Ik denk dat dit individueel per spel kan. Hiervoor moeten de twee consoles wel fysiek in de buurt zijn - transfers gaan over een lokaal wifinetwerk.

Deze video legt het ook nog eens uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
verplaatst naar Problemen & Vragen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno