De vorige PC die ik met jullie hulp heb samengesteld is inmiddels al 4 jaar naar volle tevredenheid in gebruik (Werksysteem 300-400 euro)
Het is nu tijd voor een tweede PC voor mijn ouders.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zijn weinig eisen, een computer die zonder moeite eenvoudige applicaties kan draaien en vooral voor office toepassingen wordt gebruikt. Af en toe een filmpje op YouTube etc. maar zeker geen gaming of grafische bewerkingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Volgens mij is €300 tot €400 nog steeds een mooi budget voor een dergelijke PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten, de randapparatuur is reeds aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs/kwaliteit is leidend. Geen afhankelijkheid of voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn ouders werken naast elkaar op twee bureaus. De Pc’s staan in het midden. Er staat nu één cooler master elite 110. Ik denk dat het fraai zou zijn om deze build in eenzelfde behuizing te doen en ze op elkaar te zetten. De cooler master elite 110 bevalt prima en is een mooi compact formaat.
Geen WiFi nodig en stil is mooi meegenomen, maar geen obsessie.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk hoop ik wat laatste advies te krijgen over de gekozen componenten en dan vooral of dit geen problemen onderling oplevert. Graag hoor ik van jullie of de systemen goed zijn en of jullie het eens zijn met de keuze voor de componenten.
Ik heb twee systemen samengesteld die volgens mij aan de eisen voldoen en prijs/kwaliteit gebalanceerd zijn. Toekomstbestendig is een grote pre.
1. Zelfde behuizing:
2. Deskmini:
Bedankt!
Het is nu tijd voor een tweede PC voor mijn ouders.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er zijn weinig eisen, een computer die zonder moeite eenvoudige applicaties kan draaien en vooral voor office toepassingen wordt gebruikt. Af en toe een filmpje op YouTube etc. maar zeker geen gaming of grafische bewerkingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Volgens mij is €300 tot €400 nog steeds een mooi budget voor een dergelijke PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten, de randapparatuur is reeds aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs/kwaliteit is leidend. Geen afhankelijkheid of voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn ouders werken naast elkaar op twee bureaus. De Pc’s staan in het midden. Er staat nu één cooler master elite 110. Ik denk dat het fraai zou zijn om deze build in eenzelfde behuizing te doen en ze op elkaar te zetten. De cooler master elite 110 bevalt prima en is een mooi compact formaat.
Geen WiFi nodig en stil is mooi meegenomen, maar geen obsessie.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk hoop ik wat laatste advies te krijgen over de gekozen componenten en dan vooral of dit geen problemen onderling oplevert. Graag hoor ik van jullie of de systemen goed zijn en of jullie het eens zijn met de keuze voor de componenten.
Ik heb twee systemen samengesteld die volgens mij aan de eisen voldoen en prijs/kwaliteit gebalanceerd zijn. Toekomstbestendig is een grote pre.
1. Zelfde behuizing:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Elite 110 | € 44,23 | € 44,23 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 43,85 | € 43,85 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 35,70 | € 35,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 332,53 | ||
2. Deskmini:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Barebones | ASRock DeskMini A300 | € 143,94 | € 143,94 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 16GB DDR4 2666MHz Kit | € 58,31 | € 58,31 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 35,70 | € 35,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 326,85 | ||
Bedankt!
:strip_exif()/f/image/RVzJ8FgJYPGd50ZUL9Xm9MFp.jpg?f=fotoalbum_large)