Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Alleen de nav doe ik met GPS .
Maar ik zou wel willen weten waar ik een hand leiding kan krijgen waar alle knoppen opstaan .. en dan niet de van MS .. (ik heb de PRO versie)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als je niet weet waar het over gaat, zet jezelf dan niet voor aap, en reageer niet.Op donderdag 09 augustus 2001 13:08 schreef DarIPP het volgende:
Op de landingsbaanWaar slaat deze topic op
Dank.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
En daarom lukt het me ook nooit zo'n ding aan de grond te zetten zoals de ontwerpers 't bedoeld hebben, ik ben te visueel ingesteld en met een AoA van 30 zie je geen moer
met codename eagle land ik meestal op de kop.
Ik moet zeggen.. je zag inderdaag geen bal meer toen we op 100 - 300 ft zaten. Als er een Cessna 172 voor ons op de runway had gestaan, dan denk ik niet dat we die ooit gezien zouden hebben.Op donderdag 09 augustus 2001 14:29 schreef Nephilin het volgende:
edit:
En daarom lukt het me ook nooit zo'n ding aan de grond te zetten zoals de ontwerpers 't bedoeld hebben, ik ben te visueel ingesteld en met een AoA van 30 zie je geen moer![]()
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Weet je hoe mijn vlucht verloopt?
B747-400 KLM
Navigatie doe ik met mijn FMC (Flight Management Computer)en zet zo mijn hele routen erin. (net als in de real flightsim world).
Als ik in de buurt kom van het veld ga ik me voorbereiden en pak ik mijn Aproach kaartjes, en zet de ILS erin tot ongeveer 10 miles uit van de runway, schakel ik AP of en land hem via de ILS zelf...(touchdown rond de 160knots)
Zo doet een proff dat nou...
Cya!
Iceman
btw. ik hoop dat jullie er wat van geleerd hebben.*D
Moet je 'w' drukken, heb je een groter bereik. Een echte piloot gaat ook voorover hangen om nog iets te kunnen zien.Op donderdag 09 augustus 2001 14:29 schreef Nephilin het volgende:
edit:
En daarom lukt het me ook nooit zo'n ding aan de grond te zetten zoals de ontwerpers 't bedoeld hebben, ik ben te visueel ingesteld en met een AoA van 30 zie je geen moer![]()
Hoe zet je het in je Flight Management Computer? Zit dat in je panel (wat bij ik meen de FFG DC10 panel is) of heb je er een FSNAV programma voor.Op donderdag 09 augustus 2001 15:12 schreef mr.iceman het volgende:
Pfff, ik hoor het al, allemaal amateurs...
B747-400 KLM
Navigatie doe ik met mijn FMC (Flight Management Computer)en zet zo mijn hele routen erin. (net als in de real flightsim world).
Als ik in de buurt kom van het veld ga ik me voorbereiden en pak ik mijn Aproach kaartjes, en zet de ILS erin tot ongeveer 10 miles uit van de runway, schakel ik AP of en land hem via de ILS zelf...(touchdown rond de 160knots)
Cya!
Iceman
En hoe plan je je vlucht, met officiele kaarten, of dmv ook weer dat management proggie.
En klinkt raar, maar ik heb minder moeite met een 747-4 dan met een 737. 747 is lekker log, en 'valt' toch wel naar beneden. Een 737 reageert op elk zuchtje wind.
Mijn oom (cessna piloot) heeft fsim sinds kort ook ontdekt: De neus van de cessna VOL naar beneden richten op de treshold, en op laatste moment motoren uit, flaps en spoilers uit
Kzou niet met hem mee vliegen..
ps: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k.htm
(there is more where that came from)
OKe het uit zetten van de route doe ik ook .. (ook het vliegveld uit kiezen als er even wat mis gaat of er is weer eens k*t weer daar waar je moet landen )Op donderdag 09 augustus 2001 15:12 schreef mr.iceman het volgende:
Pfff, ik hoor het al, allemaal amateurs...
B747-400 KLM
Cya!
Iceman
want daar houden ook weinig mensen rekening mee .
Want ik vlieg met FS2kpro ook wel eens met andere vliegtuigen ..( mustang spitfire en in die oude kisten zitten geen GPS of wat voor shit dan ook dus je moet wel ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
http://www.flightsimnetwork.com/dc8_team/home.htm