kan ik een subwoofer installeren op een LG FA163

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Vraag

• Dragonfighter45
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-03-2022
kan ik een subwoofer aansluiten op mijn LG FA163 stereo want heb een subwoofer gekregen maar heb er geen verstand van

hij is nog altijd standaard niks mee gekloot geworden

alvast bedankt

mvg Collin

Beste antwoord (via FeaR op 21-08-2020 01:52)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Deze gaat op slot. Zoals gezegd is de gehele template verwijderd en mist het topic nu de eigen inzet. Termen als "op internet proberen te zoeken" zijn mijns inziens te makkelijk. Sowieso valt er nu geen zinnig antwoord op deze vraag te geven aangezien er niet aan wordt gegeven welke subwoofer er gekregen is. Actief of passief? High Level of Low Level (of beide) aansluitingen? Handleiding van de LG gelezen? Staat daar iets over een subwoofer aansluiten?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:41
De template die je weggehaald hebt staat er niet voor niks.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Op jou stereo type na geef je nul info en dan kun je niet verwachten dat je hier fatsoenlijk hulp krijgt, geef eens uitgebreide info en zeker ook wat je zelf al gevonden/geprobeerd hebt. (y)

Lichtpuntje...

• Dragonfighter45
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-03-2022
ik heb op internet proberen te zoeken maar vind niks met dat serie nummer alles gaat om een andere installatie en software wat ik zeg hij is nog helemaal standaart hoe ik hem gekocht heb die tijd

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Deze gaat op slot. Zoals gezegd is de gehele template verwijderd en mist het topic nu de eigen inzet. Termen als "op internet proberen te zoeken" zijn mijns inziens te makkelijk. Sowieso valt er nu geen zinnig antwoord op deze vraag te geven aangezien er niet aan wordt gegeven welke subwoofer er gekregen is. Actief of passief? High Level of Low Level (of beide) aansluitingen? Handleiding van de LG gelezen? Staat daar iets over een subwoofer aansluiten?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.