Vraag

• arturius
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-08-2020
Mijn vraag
...Het is mij zowaar gelukt met een aangepaste kabel video's over te zetten van de PC naar de headset en heb deze geplaatst in de map "Movies". Deze kan ik evenwel niet terugvinden in Oculus Video. De opsomming in het menu links luidt "Amusement" t/m "Keuze v/d redactie", terwijl daaronder "Mijn video's" nog behoort te staan. Deze ontbreekt dus. Ik heb vermoedelijk iets simpels over het hoofd gezien, maar wat???

Relevante software en hardware die ik gebruik
Oculus Quest
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb al volop gegoogled en de Amerikaans gesproken tutorials op YouTube zijn voor mij schier onnavolgbaar.

Alle reacties

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 19:55
Volgens mij moet je naar Library (Bibliotheek) -> Oculus Gallery -> Interne Opslag

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 11:34
Kan het nog een verkeerd bestandsformaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arturius
In de opsomming "Apps" t/m "Opgeslagen" van het Library-menu komt "Oculus Gallery" niet voor, althans niet bij mij.
De bestandsformaten zijn AVI en MP4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arturius
Een halve hiep hoera, want ik ben er deels uit nadat ik middels wat gegoogle op een mededeling van Oculus stuitte of stiet (naar keuze), waaruit blijkt, dat Oculus Gallery niet meer wordt ondersteund en dat de zelf geïmporteerde media nu zijn ondergebracht bij Oculus TV. (> je media).

Een resterend probleem is nog, dat ik een 3D-film niet correct afgespeeld krijg in weerwil van de via het onderpaneel gekozen setting daartoe. Dat moet ik nog onderzoeken. Dat kan mogelijk verband houden met de SBS-toevoeging aan de titel.

[ Voor 6% gewijzigd door arturius op 21-08-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
titelfix en veprlaatst naar het juist subforum

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1