Toon posts:

ThermalRight SK-6 en koelpasta?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een T-bird 1333 en een SK-6 koeler gekocht (met delta fan).

Ik wil de AMD op 1.6 GHz laten draaien. Heb ik dan koelpasta nodig om tussen heatsink of processor te smeren, of kan ik de SK-6 er gewoon op klikken zonder pasta?

Sorry als dit een domme vraag is, ik heb de search gebruikt. Heb nog nooit met koelpasta gewerkt, en vind het een beetje eng.

Verwijderd

Hoe poets je je tanden dan?

Zo'n spul is het, alleen kun je het beter niet op je fikken krijgen. Smeer met een scheermesje eens een dun laagje tandpasta op de spiegel. Tada.. Ook gij kunt het!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:27

mvds

Totally awesome!

Altijd koelpasta gebruiken.

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 13:11 schreef obsidian het volgende:
Altijd koelpasta gebruiken.
Precies.

En als je wilt weten hoe je het er het beste op kan doen, kijk dan hier.

[edit]
Als je tenminste voor AS kiest :)

Verwijderd

koeler aan de onderkant insmeren, weer wegpoetsen, mooi laagje op de core niet teveel, koeler op mobo bevestigen, zaak loshalen, kijken of je een mooie afdruk hebt, en klaar is kees.

En gebruik zo weinig mogelijk.

Trouwens, vind jij die SK-6 met Delta fan wel om aan te horen, heb er bij mij maar gewoon een 5500 toeren op gedaan, wat een tering herrie, scheelt 4graden (43nu onder het genot van een }:O )

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag SK-6 opgehaald bij het postkantoor! :)

Prachtig dingetje, heb hem zojuis in elkaar gezet. Fan maakt inderdaad veel herrie. Er zat ook een heel klein plastic zakje bij met koelpasta! Da's wel aardig.

Helaas heb ik m'n mobo en cpu nog niet binnen. Oh, en waarom het zaakje weer loslaten om te kijken of er een mooie afdruk is? :? bedankt voor de reakties trouwens! :)
Pagina: 1